رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجتمع قضایی آیت الله هاشمی شاهرودی اصفهان افتتاح شد

13:15 - 05 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۷۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مجتمع قضایی مرحوم آیت الله هاشمی شاهروی توسط رییس کل دادگستری استان اصفهان افتتاح شد.
 - حجت الاسلام والمسلمین جعفری در حاشیه افتتاحبیان کرد: متأسفانه فضای اداری دستگاه قضایی در مرکز استان برای ارائه خدمات شایسته به مراجعان کافی نبوده و یکی از دغدغه‌های اصلی ما تکریم ارباب رجوع و همچنین همکاران قضایی و اداری است.
 
رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: ارائه خدمت مناسب به ارباب رجوع و اصحاب پرونده مستلزم فراهم شدن فضای فیزیکی متناسب و همچنین افزایش تعدادی شعبه جدید جهت کاهش اطاله دادرسی بود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده نسبت به افتتاح مجتمع قضایی جدید با عنوان مجتمع قضایی مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی  اقدام شد.
 
وی گفت: البته اقدام اساسی پیگیری و تسریع در اجرای پروژه در حال ساخت مجتمع قضایی شماره ۲ اصفهان در محل بزرگراه شهید کشوری است تا بتوانیم همه خدمات را در یک فضای مناسب شأن شهروندان و همکاران ارائه بدهیم که آن را در دستور کار داریم.
 
گفتنی است با افتتاح این مجتمع شعب ۷، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۵، ۲۶، ۳۰، ۳۱، ۳۳، ۳۴ و ۳۵ حقوقی در آن مستقر شد و ضمناً عنوان مجتمع قضایی دادگاه‌های انقلاب (خیابان نبوی منش) از مجتمع قضایی مرحوم آیت الله هاشمی شاهروی به مجتمع قضایی شهید لاجوردی تغییر یافت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *