دستگاه قضا در برخورد با مجرمان قاطعانه رفتار می‌کند

12:51 - 05 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۷۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان قاطعانه رفتار می‌کند و اگر با ابزار فرهنگ دست به آسیب شناسی اجتماعی بزنیم طبیعتاً این ابزار می‌تواند به ما کمک کند تا برخی راهکار‌ها را بشناسیم و در راستای پیشگیری از جرم استفاده کنیم.

 -  حجت الاسلام و المسلمین علی مصطفوی نیا در هفتمین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان سیستان و بلوچستان گفت: سرقت امنیت مالی را در جامعه به هم می‌زند و باید برای مقابله با هنجار شکنی‌ها علت و عوامل آن بررسی و راهکار متناسب با آن اندیشیده شود.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر تربیت اسلامی و بومی اظهار کرد: اگر با ابزار فرهنگ دست به آسیب شناسی اجتماعی بزنیم طبیعتاً این ابزار می‌تواند به ما کمک کند تا برخی راهکار‌ها را بشناسیم و در راستای پیشگیری از جرم استفاده کنیم.

وی با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلانت باستانی نوروز بیان کرد: به هیچ وجه به سارقان و عاملان برهم زدن امنیت مردم مرخصی اعطا نشود تا مردم با خیال آسوده‌تر به استقبال نوروز بروند دستگاه قضایی در برخورد با مجرمان قاطعانه رفتار می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان ورود کارشناسانه و پیشگیرانه در بررسی علل و عوامل ایجاد جرم و بویژه سرقت تاکید کرد و خواستار بررسی دقیق علل و عوامل ایجاد بزه سرقت در استان و ایجاد راهکار‌های مناسب شد و  بر حفظ امنیت شهروندان تاکید کرد و آن را جز مطالبات به حق آنان دانست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *