تاکید ضرغامی بر هماهنگی لحظه به لحظه با ستاد کرونا در نوروز ۱۴۰۱

19:56 - 04 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۶۲۸
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در پنجاهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بر اهمیت هماهنگی مستمر و لحظه به لحظه با ستاد کرونا و وزارت بهداشت در نوروز ۱۴۰۱ تاکید کرد.
- طبق گزارش میراث‌آریا، پنجاهمین نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور و مسئولان دستگاه‌های ذیربط ظهر امروز چهارشنبه چهارم اسفندماه ۱۴۰۰ در سالن فجر وزارتخانه برگزار شد.

ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه امسال اولین کارنامه دولت مردمی در حوزه سفر است، افزود: محدودیت دوساله سفر به دلیل شیوع کرونا موجب شده که امسال مردم از فرصت نوروز برای سفر استفاده کنند و باید برای سونامی سفر آمادگی کامل داشته باشیم.

وزیر میراث فرهنگی به اهمیت هماهنگی مستمر و لحظه به لحظه با ستاد کرونا و وزارت بهداشت تاکید کرد و گفت: با توجه به تصمیمات ستاد کرونا و بر اساس شرایط زمانی، منطقه‌ای و سطح محدودیت‌ها تصمیمات لحظه‌ای صورت می‌گیرد.

ضرغامی گفت: ماهیت سفر برای این است که حال مردم عوض شود. مردم حال خوبی ندارند و سفر فرصتی است تا حال مردم خوب شود. این مهم است و کار ما در این زمینه بسیار حساس است.

وی افزود: خدماتی که به مردم می‌دهیم باید رضایت‌مندی ایجاد کند تا از سفرشان لذت ببرند. در کنار مقصد، طول مسیر هم جزو سفر است. مردم در ابتدا باید از این مسیر استفاده کنند.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: ستاد هماهنگی خدمات سفر پر قدرت است، همه بازیگران اصلی سفر و حوزه گردشگری نیز آماده هستند. در این مدت باید دائماً ظرفیت‌های پنهان را بشناسیم و به موقع به کار گیریم. ان‌شاءالله با هماهنگی که ایجاد شده بتوانیم سفر لذت‌بخش و سرگرم‌کننده‌ای برای خانواده‌ها فراهم کنیم.

ضرغامی تاکید کرد: مسئله اصلی وزارتخانه ما نوروز است. سمینارهای مختلفی برگزار کردیم، ستاد نوروز در این وزارتخانه تشکیل شده است.

 


برچسب ها: میراث فرهنگی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *