رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازیکنان استقلال بعد از شکست فجر چه گفتند؟/ انتقاد بدنساز آبی‌ها به معافیت پزشکی امیری

22:01 - 04 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۵۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم استقلال تهران از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال از سد فجرسپاسی شیراز گذشت.

- در ادامه دیدار‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال و فجرسپاسی از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری شاگردان فرهاد مجیدی و تداوم صدرنشینی استقلال به پایان رسید. بازیکنان استقلال در پایان این دیدار صحبت‌هایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* محمد دانشگر 

*پیروزی خوبی بود. این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم اما ما خوشحال نیستیم زیرا با دو بازیکن ما، به طرز بدی برخورد شد. طوری با آن‌ها برخورد می‌شود که انگار آنها نمی‌خواهند به سربازی بروند. چه تفاوتی دارد که دو ماه دیرتر بروند؟ از دیروز ۲۰۰۰ مطلب علیه بازیکنان ما زده‌اند و با روحیه آن‌ها بازی می‌شود.

*خودم در فجر سپاسی خدمت کردم. این دو نفر اگر دو ماه دیرتر بروند، هیچ چیزی نمی‌شود. سه ماه دیگر جام جهانی است. یزدانی این همه سال زحمت کشیده و ملی‌پوش هم است. 

*بازیکن از نظر روحی افت می‌کند. ما بردیم اما از این برد خوشحال نیستیم. بحث مسئولیت من نیست زیرا ما دوست داریم کنار هم باشیم. خواهش می‌کنم به آن دامن نزنیم و بزرگش نکنیم. این دو ماه به ضرر آن‌ها می‌شود زیرا به جای جام جهانی، باید به لیگ یک بروند و آینده‌اشان به خطر می‌افتد.

* زبیر نیک‌نفس

*توانستیم موقعیت‌های زیادی را ایجاد کنیم و یک گل بزنیم و پیروز شویم.

*صحبت در مورد خدمت سربازی یزدانی و مردادمند به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود، اما واقعا برایم عجیب است کجای دنیا وسط فصل می‌گویند که دو بازیکن اصلی نمی توانند بازی کنند. امیدوارم زود حل شود.

* بهزاد نوشادی، مربی بدنساز استقلال
 
*تحقیات زیادی روی وضعیت بدنی بازیکنان می‌کنم. وحید امیری بازیکن خوب و باشخصیتی است. او در تست‌های آمادگی جسمانی در ایران، بهترین بازیکن است. چطور به او معافیت پزشکی داده‌اند؟
 
*معافیت برای عارضه واریکوسل شش ماهه است و دائم نیست. وقتی بازیکنی رباط صلیبی پاره می‌کند چندین سال درگیر است، اما امیری بهترین بازیکن ایران از نظر بدنی است. من نمی‌دانم چه کمیسیونی به او معافیت پزشکی داده است؟


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *