رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رجبی: استقلال بازی بی‌نقصی مقابل فجر به نمایش گذاشت/ روح برنده بودن در تیم‌ها کمتر شده

0:01 - 05 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۵۶۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در دفاع ۴ نفره فوتبال بهتری ارائه می‌دهد و در دیدار با فجر هم بازی بی‌نقصی به نمایش گذاشت.

رضا رجبی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: خوشبختانه استقلال در دفاع ۴ نفره فوتبال بهتری ارائه می‌دهد و در دیدار با فجر هم بازی بی‌نقصی به نمایش گذاشت. توفیق اجباری این شد استقلال در این دیدار با استفاده از سیستم ۴ دفاعه و نفوذهای صالح حردانی و جعفر سلمانی فشار بیشتری به تیم حریف وارد کند.

وی افزود: خوشبختانه دانشگر و چشمی در میانه‌ میدان آنقدر عالی عمل کردند که اجازه خودنمایی به تیم حریف را ندادند. در این بازی بیشتر موقعیت‌ها در اختیار استقلال بود و تیم میهمان صاحب موقعیت خاصی روی دروازه استقلال نشد. به نسبت بازی‌های قبلی استقلال نمایش بهتری از خود داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال تصریح کرد: اکنون با این برتری و از آن طرف تساوی پرسپولیس مقابل تیم قلعه‌نویی، بازیکنان استقلال باید با استرس کمتری در بازی های آینده خود مقابل حریفان بازی کنند. فاصله امتیازی کم برای استقلال خطرناک بود، اما اکنون حاشیه امنیت خوبی برای تیم مجیدی ایجاد شده است. ۱۱ بازی دیگر باقیمانده و بازیکنان نباید کار را تمام شده قلمداد کنند زیرا کوچکترین اشتباه ممکن است باعث آسیب استقلال شود.

رجبی با اشاره به اینکه کیفیت لیگ خیلی پایین است، اینطور صحبت‌های خود را ادامه داد: واقعاً کیفیت بازی‌های لیگ خیلی پایین است اگر چه پول خوبی در بین بازیکنان تزریق می‌شود، اما از لحاظ بازی واقعاً نمی‌توان نمره قبولی داد. به نظرم روح برنده بودن در تیم‌ها کمتر شده است و این هم به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال وقتی گل‌گهر با ۴ گل سپاهان را شکست می‌دهد نشان از تفکر هجومی قلعه‌نویی دارد زیرا دوست دارد تیم‌هایش هجومی بازی کنند. 

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند در پایان لیگ جام قهرمانی را بالای سر ببرد یا خیر، خاطر نشان کرد: باید استقلال با همین فرمان به جلو برود؛ خوشبختانه بازیکنان تیم هم پتانسیل بالایی دارند. در این چند هفته اخیر هم قرعه خوبی نصیب استقلال شده زیرا با تیم‌های گردن کلفت مواجه نشده است. باید ذهنیت برنده شدن را کادرفنی به بازیکنان استقلال القا کند تا بتوانند در پایان لیگ یک جام به هواداران بدهند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *