رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شروع خیره کننده «سگ» در اولین هفته اکران در سینماهای هالیوود

12:30 - 06 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۵۰۹
فیلم سینمایی «سگ» به کارگردانی چنینگ تیتوم و رید کارولین اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ توسط یونایتد آرتیستس اکران خود را آغاز کرده و در اولین هفته از اکران توانست به فروشی معادل ۱۴.۹ میلیون دلار دست پیدا کند، رقمی که این فیلم را در رتبه دوم جدول فروش و بالاتر از مرد عنکبوتی قرار داد. این فیلم نخستین تجربه کارگردانی «چنینگ تیتوم» بازیگر مطرح هالیوود محسوب می‌شود.

- فیلم سینمایی «سگ» به کارگردانی چنینگ تیتوم و رید کارولین اکران بین المللی خود در سینما‌های هالیوود را از تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ توسط یونایتد آرتیستس اکران خود را آغاز کرده و در اولین هفته از اکران توانست به فروشی معادل ۱۴.۹ میلیون دلار دست پیدا کند، رقمی که این فیلم را در رتبه دوم جدول فروش و بالاتر از مرد عنکبوتی قرار داد.

این فیلم نخستین تجربه کارگردانی «چنینگ تیتوم» بازیگر مطرح هالیوود محسوب می‌شود.

در فیلم سینمایی «سگ» بازیگرانی چون تیتوم، جین آدامز، کوین نش، کیوریانکا کیلچر، اتان سوپلی، امی ریور-لمپمن و بیل بر به ایفای نقش پرداخته‌اند. چنینگ تیتوم در نقش بریگز، جین آدامز در نقش تامارا، کوین نش در نقش گاس و کیوریانکا کیلچر در نقش نیکی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بریگز، تکاور ارتش ایالات متحده وظیفه دارد لولو، یک سگ کارگر نظامی شپرد بلژیکی را به موقع از پایگاه شکاری لوئیس-مک‌کرود در واشینگتن به به سواحل اقیانوس آرام در نوگالس، آریزونا بیاورد تا در مراسم تشییع جنازه سرپرستش شرکت کند.

در ۵ نوامبر ۲۰۱۹، چنینگ تیتوم و رید کارولین کار روی فیلم کمدی «سگ» را از اسکریپتی از کارولین و داستانی از خود او که با برت رودریگز نوشته شده بود و با تولید از سوی تاتوم، پیتر کرنان و گرگوری جیکوبز آغاز کردند. در ۲ مارس ۲۰۲۰، مترو گلدوین مایر حقوق پخش فیلم در آمریکای شمالی را به دست آورد.

در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹، تصویربرداری اصلی قرار بود در اواسط سال ۲۰۲۰ آغاز شود. این فیلم در والنسیا و لنکستر، کالیفرنیا در طول دنیاگیری کووید-۱۹ فیلم‌برداری شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *