بیش از یک هزار و ۱۰۰ خودروی حامل سوخت قاچاق از ابتدای سال در شهرستان میناب توقیف شده است

13:34 - 04 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۴۸۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: بیش از یک هزار و ۱۰۰ خودروی حامل سوخت قاچاق در شهرستان میناب از ابتدای امسال توقیف شده است.
- مجتبی قهرمانی در جریان سفر شهرستانی و بازدید از حوزه قضایی میناب ضمن حضور در محل پارکینگ خودرو‌های توقیفی در این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضاییه، مبارزه با قاچاق به ویژه سرباند‌های قاچاق سوخت از مهم‌ترین اولویت‌های دادگستری هرمزگان در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و این موضوع با تشکیل قرارگاه عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت در شهرستان میناب و اقصی نقاط استان با هدف کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفین پیگیری می‌شود. 
 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: در راستای اجرای مأموریت‌های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان به منظور صیانت از منابع ملی، از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک هزار و ۱۰۰ دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق توسط نیروی انتظامی در شهرستان میناب توقیف شده است. 
 
وی گفت: با اجرای طرح‌های ضربتی و در نتیجه رصد اطلاعاتی دقیق، مأموران انتظامی در این شهرستان موفق شده اند در این بازه زمانی بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق را نیز کشف و ضبط کند.
 
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: خوشبختانه با تشکیل قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت و ایجاد تمرکز در اقدامات دستگاه‌های متولی، شاهد کارآمدسازی نظارت‌ها و تشدید برخورد با متخلفان هستیم که این موضوع، سامان‌دهی عرضه سوخت و کنترل هوشمند مصرف در سطح استان را در پی داشته است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *