رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلانتری: باشگاه باید درباره حضور یزدانی در فجر صحبت کند/ دروازه خالی را گل نکردیم

21:17 - 04 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۴۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: از ابتدا تا انتهای بازی پرس از جلو را در دستور کار داشتیم.

- علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌های انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*روز گذشته هم گفتم تیم ما شجاعانه و جسورانه بازی می‌کند. همانگونه که دیدید تیمی نبودیم که بخواهیم با ۱۱ نفر در یک سوم زمین خودمان دفاع کنیم. از ابتدا تا انتهای بازی پرس از جلو را در دستور کار داشتیم. در اواخر مسابقه دو مهاجم خود را تبدیل به سه مهاجم کردیم. بازیکنانم تلاش کردند از جلو، خط دفاعی حریف را ببندیم.

*این نوع مسابقات توان زیادی می‌خواهد. با تعویض‌هایی که انجام دادیم سعی کردیم خلاء‌های موجود را پر کنیم. تیم خوب استقلال در هر دو نیمه موقعیت‌هایی داشت. ما هم در نیمه اول و دوم به ویژه اواخر نیمه دوم حملات و ضدحملاتی داشتیم و وقتی اواخر نیمه دوم به حمله رفتیم که از دست دادن آن‌ها جای تاسف دارد.
 
*گلی هم که خوردیم روی شرایط بازی بود و نمی‌توانم ایرادی از بازیکنم بگیرم که در آن لحظه چه فکری کرد یا چه شرایطی به وجود آورد. به هر حال در بازی اتفاقات و اشتباهات هست. در دقیقه ۹۴ مهاجم ما عرض دروازه را طی کرد، اما گل دروازه خالی را نزد. بیشتر این موضوع را روی جوانی‌اش می‌گذارم. بازیکن ۲۱ یا ۲۲ ساله ما این وضعیت را برای خودش تجزیه و تحلیل نکرد، ولی تلاش همه بازیکنانم ستودنی بود.
 
*داوری خیلی خوب بود. در صحنه‌ای احساس کردم شاید روی بازیکن ما پنالتی شده اما پس از دیدن صحنه متوجه شدم که پنالتی نبود و داور به درستی تصمیم گرفت. باید بیشتر کار کنیم و بجنگیم تا لیگ را به اتمام رسانده و جایگاه خود را بهتر کنیم.
 
*درباره حضور سیاوش یزدانی در فجرسپاسی صحبت نمی‌کنم چون در این چند وقت تمرکزم روی تیم است. باشگاه باید تصمیم بگیرد و شرایط را باید در نظر گرفت. هر بازیکنی که به تیم کمک کند، قبول می‌کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *