ربیعی: هر دو تیم می‌توانستند برنده یا بازنده باشند/ در نیمه اول پر اشتباه بودیم

17:51 - 04 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۴۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و هر دو تیم می‌توانستند برنده و بازنده باشند.

- محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از بازی مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*هر دو تیم شناخت دقیقی از هم داشتند. در ۲۰ دقیقه اول با تغییراتی که آلومینیوم داشت توانست ما را تحت فشار قرار دهد و ما هم تغییر سیستم دادیم و توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند و هر دو تیم می‌توانستند برنده و بازنده باشند. سرعت انتقال بازی بسیار بالا بود. در نیمه اول ما یک مقدار پر اشتباه بودیم، اما نیمه دوم بهتر شدیم. نمی‌توانم کتمان کنم که بازی در اراک مقابل آلومینیومی که باخت خانگی نداشت سخت بود.

*این پیروزی را به کارگران کارخانه مس، مردم رفسنجان و روح پدر بزرگم تقدیم می‌کنم که روز گذشته فوت کرد. من خاطرات زیادی از او دارم و امیدوارم روحش شاد باشد.

*برنامه ریزی باشگاه در سال دوم به هیچ عنوان کسب سهمیه نبوده و بلکه کسب رتبه تک رقمی بود و این اتفاق خیلی بزرگ است که در سال دوم حضور در لیگ برتر تک رقمی شوید. من بار‌ها گفتم بازی به بازی جلو می‌رویم و در ۴ بازی گذشته نیز امتیاز‌های خوبی را کسب کرده ایم.

*موضوع دوم بحث ساختار شهری است که باید مسئولان شهر و هیات مدیره باشگاه پاسخ دهند. البته خیلی تلاش می‌کنند و این را می‌دانم، اما شهرستان رفسنجان پر از ضعف‌های سخت افزاری است و در بخش محل تمرین هم دچار مشکل هستیم. زمین بازی هم سال‌ها چمن مصنوعی بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *