رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکرار اتفاق فیروز برای سولدو؟ پایانِ راهِ مربی کروات در پایتخت

10:13 - 04 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۳۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی کروات تیم فوتبال تراکتور نتایج بسیار ضعیفی کسب کرده و جایگاه خود را لغزان‌تر از همیشه می‌بیند.

- تیم فوتبال تراکتور تبریز که همواره یکی از از تیم‌های مطرح و قابل احترام در فوتبال ایران بوده است، امسال سایه‌ای از قدرت و نام بزرگ خود را به همراه ندارد و در میان تیم‌های پایین جدول و در شرایط سختی قرار دارد.

تبریزی‌ها پس از فصلی پرفراز و نشیب با مربیان ایرانی، چون علیرضا منصوریان، رسول خطیبی، مسعود شجاعی و فیروز کریمی، بار دیگر به یک مربی ایرانی پرحاشیه به نام فراز کمالوند اعتماد کردند و او با سر و صدا و قول‌های زیادی به تبریز رفت. البته دوران حضور کمالوند در تراکتور بسیار کوتاه‌تر از عمر مربیگری او در بیشتر تیم‌هایش بود و حتی یک بازی هم روی نیمکت سرخپوشان تبریزی ننشست. پس از کمالوند مجدداً فیروز کریمی که در پایان لیگ بیستم نتایج خوبی با تراکتور کسب کرده بود، هدایت این تیم را برعهده گرفت، اما او هم پس از ۳ باخت و یک برد از هدایت این تیم کنار رفت و مجدداً نوبت به یک سرمربی خارجی رسید.

زونیمیر سولدو کروات در تاریخ ۲۳ آبان ۱۴۰۰ رسما سرمربی تراکتور شد و از دیدار مقابل سپاهان روی نیمکت این تیم نشست. او در ابتدا با تساوی مقابل شاگردان نویدکیا و همچنین پیروزی برابر پدیده انتهای جدولی و تساوی با فولاد خوزستان، تبریزی‌ها را امیدوار کرد، اما در ۱۱ بازی بعدی ۷ باخت، ۳ تساوی و تنها یک پیروزی حاصل کار او بود به طوری که تراکتور در حال حاضر با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر ایستاده است.

هفته چهارم فصل جاری بود که تراکتور با سرمربیگری فیروز کریمی و در تبریز به دیدار پیکان رفت و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب این تیم شد. کریمی که می‌دانست نزدیک به اخراج است ترجیح داد استعفا دهد تا بار منفی اخراج در کارنامه مربیگری او ثبت نشود. حالا پس از گذشت کمتر از ۴ ماه، تیم پیکان با هدایت مجتبی حسینی می‌تواند بار دیگر موجبات اخراج یک سرمربی دیگر تراکتور را فراهم کند.

تیم پنجم جدول با تکیه بر جوانان خود تا اینجای کار نتایج بسیار خوبی کسب کرده و تراکتور هم با ۳ تساوی و ۶ شکست بدترین تیم خارج از خانه این فصل فوتبال ایران است. سرمربی کروات امروز کار سختی در تهران خواهد داشت و در صورت شکست تراکتور مقابل پیکان شاید این آخرین باری باشد که سولدو به هدایت این تیم می‌پردازد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *