توضیح رئیس شورای صنفی نمایش درباره اکران نوروزی فیلم‌ها

20:26 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۳۴۱
مرتضی شایسته اعلام کرد: برای اکران فیلم های نوروزی منتظر نظر سازمان سینمایی هستیم.

رئیس شورای صنفی نمایش در گفت و گو با میزان درباره اکران فیلم های نوروز گفت:  ۲۱ فیلم توسط دفاتر پخش برای اکران نوروزی به شورای صنفی اعلام امادگی کرده بودند که از بین آنها هفت فیلم را از طرف شورای صنفی نمایش به سازمان سینمایی پیشنهاد کردیم و منتظر نظر سازمان سینمایی برای اکران در نوروز هستیم. 

مرتضی شایسته با بیان اینکه امیدواریم از اکران نوروزی امسال استقبال شود، افزود: متاسفانه بیماری کرونا و نوع جدید آن اومیکرون موج جدیدی را درکشور بوجود آورده است اما امیدواریم با وجود این شرایط اکران خوبی برای نوروز امسال داشته باشیم.

وی با اشاره به حمایت های دولت از فیلم ها و سینماها نیز بیان داشت: دولت با حمایت های خود می تواند به شرایط اکران نوروزی کمک کند که این حمایت ها می تواند در قالب تبلیغات تیزرهای تلویزیونی و نصب بیلبوردهای شهری باشد. دولت همچنین می تواند مبلغی را به صاحبان فیلم ها و سینماها پرداخت کند تا جبران خسارت سالهای گذشته نیز شود. خوب است تا دولت در این زمینه همراه شود و کمک کند.

شایسته خاطرنشان کرد: هفت فیلم توسط شورای صنفی نمایش برای اکران نوروزی مورد تایید قرار گرفت و به سازمان سینمایی پیشنهاد شد که‌منتظر نظر سازمان برای اکران هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *