ربیعی: خطیبی‌ تیم خوبی آماده کرده است/هر دو تیم حسرت بلند مدتی کشیدند

19:21 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۲۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امیدوارم فردا هر دو تیم به سلامت بازی را تمام کنند و فوتبال تماشاگرپسندی از آب در بیاید.

- محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*متاسفانه دقایقی پیش پدربزرگ من از دنیا رفت و از لحاظ شرایط روانی خیلی مساعد نیستم. درباره بازی باید بگویم برای مردم اراک بسیار احترام قائلم و این‌که افتخار داشتم در مقطعی این‌جا کار کنم. برای این تیم ارزش زیادی قائل هستیم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. هر دو تیم مس و آلومینیوم وقتی به لیگ برتر آمدند از اعتبار فوتبال‌شان دفاع کردند.

*فردا بازی خوبی خواهد شد و خوشحالم بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند. رسول خطیبی این تیم را بسیار آماده کرده است و ما هم این را می‌دانیم. امیدوارم فردا هر دو تیم به سلامت بازی را تمام کنند و فوتبال تماشاگرپسندی از آب در بیاید. یکی از دلایلی که این دو تیم خوب نتیجه گرفتند ثبات است. در بخش مدیریت و در حوزه فنی، ثبات به این دو تیم کمک کرده است و از جانب دیگر این دو تیم در لیگ یک بسیار با کیفیت بودند.

*بازیکنانی مثل نوشی صوفیانی، مجید نصیری، مهدی حسینی، محسن آذرباد و مهرداد رضایی که از دسته یک با ما بودند، اکنون در لیگ برتر در اختیارمان هستند و بسیار با کیفیت هستند. همین اتفاق در تیم آلومینیوم اراک افتاده است. این‌که تا چه زمانی این موفقیت‌ها می‌تواند ادامه داشته باشد مشخص نیست اما هر دو تیم حسرت بلند مدتی کشیدند تا این صعود را تجربه کردند. باید این را هم قبول کنیم که تنها دو سال است که در لیگ برتر هستند و باید کمی پخته‌تر شوند.

*هر دو تیم در مسیر موفقیت درحال حرکت هستند و این می‌تواند برای تیم‌های دیگر الگو باشد چون با ریشه و با اصالت هستند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *