خرمزی: در بازی با پرسپولیس چیز‌هایی دیدم و شنیدم که در شأن فوتبال ما نیست/ آلومینیوم بیشترین ضرر را از داوری دیده

20:21 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۱۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در بازی با پرسپولیس چیز‌های دیدم و شنیدم که واقعاً در شان فوتبال ما نیست.

- محمود خرمزی، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با مس رفسنجان در هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*حقیقتش در مورد مسائل فنی بازی می‌توانم خیلی راحت صحبت کنم که تیم مس رفسنجان تیم خیلی خوب و پرمهره‌ای است، بالاخره بازیکنان تأثیرگذاری دارند و خیلی چیز‌های دیگر که همه مربیان در کنفرانس در مورد آن صحبت می‌کنند، اما حرف من و کادر فنی باشگاه آلومینیوم این است که ما از لحاظ فنی مشکلی نداریم به غیر از یک بازی که در طول فصل بازی خوبی نکردیم؛ با احترامی که به تیم پدیده دارم روبروی این تیم در اراک بود که مساوی شدیم.
 
*به گواه کارشناسی ایران و کسانی که نظر می‌دهند و در راس کار هستند تیم آلومینیوم از داوری بیشترین ضرر را در نیم‌فصل اول کرد، یعنی ۲۵ امتیاز داریم اگر ۶ امتیاز دیگر هم اضافه می‌شد، ۳۱ امتیازی می‌شدیم و در رده چهارم قرار داشتیم و الآن با اعتماد به نفس خیلی بهتری در این مسابقه شرکت می‌کردیم.
 
* تاکنون سرمربی ما به هیچ‌کدام از داوران بی‌احترامی نکرده یعنی حرف خارج از فوتبالی به هیچ کدام از داوران از طرف کادر فنی زده نشده است، اما بی‌احترامی شنیدیم خیلی هم بد شنیدیم.
 
*سرمربی تیم ما مربی و بازیکن بزرگی بوده است کاپیتان تیم ملی ایران رده‌های پایه بوده است و کنار بزرگان فوتبال ایران بازی کرده، در لیگ معتبر آلمان بازی کرده خیلی از این داورانی که قضاوت می‌کنند شاید شناسنامه فوتبالی خطیبی را نمی‌دانند، کجا بوده چه تیم‌هایی بازی کرده، باید به پیشکسوت احترام گذاشت، ما یاد گرفتیم به بزرگتر‌ها احترام بگذاریم.
 
*کار من فنی است باید فنی صبحت کنم، اما بالاخره بعضی وقت‌ها در بازی پیش می‌آید و ممکن است فریادی هم بزنیم تحت فشار بازی است، باید حق داد بهترین مربیان دنیا شاید این کار را بکنند، صحبت می‌کنند حرف می‌زنند، اما در بازی با پرسپولیس چیز‌های دیدم و شنیدم که واقعاً در شان فوتبال ما نیست، اما من چرا این حرف را می‌زنم؟! باید فغانی را الگوی داوری قرار بدهیم همه ما مدیون او باشیم، کوچکی و بزرگی اصلاً برایش مهم نبود و قضاوت برایش مهم بود.
 
*رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک به دلیل چهار کارته بودن در این نشست غایب بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *