رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: صنعت نفت رویا‌های بزرگی در سر دارد/ همچنان ۴-۵ غایب داریم

20:12 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۱۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر در ۱۳ بازی باقی مانده همه و همه متشکل از مجموعه مدیریت بازیکنان هواداران و پخش و پالایش دست به دست هم بدهیم، رویا‌های بزرگی در سر داریم.

- علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی با نساجی مازندران در هفته نوزدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:.

*بازی سختی مقابل نساجی داریم چرا که نساجی سعی در فوتبال بازی کردن دارد و علاقه بسیار شدید به بازی زیبا دارد و هواداران می‌توانند بازی زیبایی بییند. ما هم تیمی هستیم که اگر بخواهیم کار تاکتیکی بکنیم در تمام نقاط زمین باید کار روانی روی بازیکنان و جوانان تیم بکنیم.
 
*به نقطه‌ای رسیدیم که اگر بازیکنی در ترکیب غایب بود بازیکن دیگر بتواند جای او را به خوبی پر کند. بازی بسیار مهمی در پیش داریم و امیدوارم بتوانم بازی کنیم و هم میزبان خوبی باشیم و هم نتیجه لازم را در شهر خود کسب کنیم. همچنان ۴-۵ غایب در تیم داریم، ما تیم خود را با همه بازیکنان بسته‌ایم و روی بازیکنان جوان خود حساب باز کردیم.
 
*هر هفته در مسابقات ما نقطه عطف وجود دارد، الان می‌بینم که برخی مربیان به حرف‌های چند سال پیش من رسیدند که هر بازی یک بازی حذفی محسوب می‌شود و این سیاست مربیگری است چراکه پس از هر بازی تمام تمرکز ما برای بازی آینده معطوف خواهد شد. اگر در ۱۳ بازی باقی مانده همه و همه متشکل از مجموعه مدیریت بازیکنان هواداران و پخش و پالایش دست به دست هم بدهیم، رویا‌های بزرگی در سر داریم.
 
*در تیم‌های پایه و مخصوصا تیم امید چند بازیکن‌تر از اول پیدا کردم که از بعد از بازی با گل‌گهر وارد کمپ تمرینی ما خواهند شد. نوید روز‌هایی را در فوتبال آبادان می‌دهم که قائدی‌های جدید شروع به رشد کردن می‌کنند، اگر امکانات لازم برای راه‌اندازی یک آکادمی واقعی فراهم شود، بیش از ۲۰ بازیکن فوق‌العاده در آبادان وجود دارد، اما وقتی رشد می‌کنند بین دو الی سه بازیکن به مراحل بالا می‌رسند و این نیاز به آموزش‌های آکادمیک و روانی دارد.
 
*مسعود شجاعی از آبادان ۱۲ سال در تیم ملی بازی کرد و امثال این بازیکن در شهر آبادان بسیار است، ولی باید برای آن‌ها هدف گذاری کنیم و رویا‌های آن‌ها را تقویت کنیم اگر چنین کاری صورت بگیرد در دو الی سه چهار سال آینده آبادان از خرید بازیکن غیر بومی بی‌نیاز خواهد شد و تنها در یک پست به بازیکن خارجی نیاز پیدا می‌کند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *