رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نماینده مجلس: راهی جز خنثی‌سازی تحریم‌ها نداریم

7:05 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۰۳۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: برای آنکه غربی‌ها خواسته‌های ما را بپذیرند، ما باید همواره به دنبال قوی شدن و خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم و راهی جز این نداریم.
هادی بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه غربی‌ها در برجام به جمهوری اسلامی ایران ظلم کردند، گفت: غربی‌ها در راستای برجام حرف زور زدند و خسارت‌های زیادی را به کشورمان تحمیل کردند.

وی افزود: از آنجایی که در برجام بحث تعلیق تحریم‌ها آمده بود، غربی‌ها هیچ مسئولیتی را نپذیرفتند و به تعهدات خود عمل نکردند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: در حال حاضر خواسته ما آن است که همه تحریم‌های ایران لغو شود و از سوی دیگر باید لغو تحریم‌ها راستی‌آزمایی شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: توافق موقت و تعلیق تحریم‌ها به هیچ وجه مورد پذیرش ما نیست و در صورتی که قرار باشد توافقی منعقد شود، باید در ابتدا همه تحریم‌ها لغو و راستی‌آزمایی شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد که غربی‌ها جز کلک، دروغ و وعده بی حاصل کاری نمی‌کنند و بعید می‌دانم که در آینده هم رویکرد آنان تغییر کند.

وی بیان داشت: برای آنکه غربی‌ها خواسته‌های ما را بپذیرند، ما باید همواره به دنبال قوی شدن و خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم و راهی جز این نداریم.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *