میزبانی نساجی در گرو کاشت چمن قبل از ورود به فصل گرما

11:13 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۰۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در صورتی که عملیات کاشت چمن قبل از ورود به فصل گرما انجام نشود میزبانی نساجی در فصل بعد نیز باید در شهر دیگری برگزار شود.

- شرایط میزبانی تیم فوتبال نساجی در لیگ برتر شاید از عجیب‌ترین‌های فوتبال جهان باشد؛ این تیم متعلق به قائمشهر و استان مازندران است، در تهران اقامت و تمرین می‌کند و در مشهد از مسابقات میزبانی می‌کند؛ همین موضوع هم باعث شد این باشگاه خصوصی مورد توجه قرار بگیرد.  

تا این لحظه مسئولان استان کوچکترین اقدامی برای ترمیم، ساخت و یا اصلاح ورزشگاهی در جهت برگزاری بازی‌های این تیم انجام ندادند. چندی پیش البته استاندار مازندران خواهان تسریع در آماده‌سازی دو ورزشگاه وطنی و شهدای ساری شد، اما ترتیب اثری داده نشد. از سوی دیگر در این مدت تاکنون بیش از سه پیمانکار تغییر کرده است و هیچ کدام اقدامی در جهت پیشبرد روند کار صورت ندادند.

به نظر می‌رسد با توجه به ورود تدریجی به فصل گرما در صورت تداوم این روند دیگر امکان ترمیم و کشت چمن وجود نخواهد داشت و تیم نساجی باید قید میزبانی در استان مازندران را برای فصل بعد هم بزند به همین منظور قرار است به زودی استاندار مازندران جلسه‌ای با مسئولان تیم نساجی برگزار کند تا این موضوع تعیین تکلیف شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *