رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ساختارسازی در امور اداری و مالی مرکز وکلا قوه قضاییه رمز موفقیت‌های چشمگیر است

14:05 - 02 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۹۵۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون توسعه مدیریت و منابع مرکز وکلا، کارشناسان رسمی مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: ساختارسازی در امور اداری و مالی و توسعه مدیریت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ۲ سال گذشته با رویکرد جهادی رمز موفقیت‌های چشمگیر این دوره بود.

- اسماعیل اجرلو  ضمن اشاره به فعالیت‌های مرکز از سال ۱۳۹۸ اظهار کرد: باتوجه به رویکرد تحولی امور اداری، مالی، پشتیبانی و انفورماتیک که در بستر آیین نامه مرکز از ابتدای سال ۱۳۹۸ رقم خورد موفق شدیم تا با روحیه جهادی همکاران معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی مرکز و سایر همکاران ستادی و استانی اهداف عالی مرکز را محقق کنیم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع مرکز وکلا، کارشناسان رسمی مشاوران خانواده قوه قضاییه هدف اصلی فعالیت‌های اداری، مالی، پشتیبانی و انفورماتیک را نظم بخشی، انتظام امور، مدیریت صحیح تحولات، تحقق اهداف مرکز و تسهیل خدمات رسانی به اعضا و مردم دانست و افزود: کلیه فعالیت‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی مرکز در راستای ایجاد بستر مناسب برای فعالیت واحد‌های مختلف و استان‌ها جهت ارائه هرچه بهتر خدمات به اعضای مرکز و مردم شریف کشورمان است. 

وی ابراز امیدواری کرد که در دوره مدیریت جدید و رویکرد توسعه‌ای مدنظر، خدمات رسانی حقوقی و کارشناسی و مشاوره‌ای به مردم عزیز هرچه بیشتر دنبال شود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *