رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تفاوت سطح مارتینز در اینتر و آرژانتین؛ مقصر اُفت گلزن نراتزوری کیست؟

10:27 - 02 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۸۵۷
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مهاجم تیم فوتبال اینتر عملکرد متفاوتی نسبت به بازی‌هایش در تیم ملی آرژانتین دارد.

- لائوتارو مارتینز مهاجم ۲۴ ساله باشگاه اینتر و تیم ملی آرژانتین روز‌های خوبی را در فوتبال باشگاهی پشت سر نمی‌گذارد. این بازیکن که در حال گذراندن چهارمین فصل خود در پیراهن نراتزوری است هفته‌هاست موفق به گلزنی برای اینتر نشده و از این بابت روز‌های سختی را سپری می‌کند.

این مهاجم آرژانتینی پس از درخشش در پیراهن راسینگ کلاب، در فصل ۱۹-۲۰۱۸ به اینتر تحت هدایت لوچانو اسپالتی اضافه شد. او ابتدا پشت سر مائورو ایکاردی انتخاب دوم اسپالتی برای بازی در ترکیب بود و در بیشتر دیدار‌ها به عنوان یار تعویضی به میدان می‌رفت، اما در همان دقایق محدود بازی هم توانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و ۹ گل به ثمر برساند. پس از انتخاب آنتونیو کنته به عنوان سرمربی اینتر و پیوستن روملو لوکاکو به این تیم و ارائه سیستم ۳۵۲ از سوی مربی ایتالیایی، این مهاجم آرژانتینی زوج مرد بلژیکی شد و دو فصل درخشان را در کنار او گذراند. در فصل ۲۰-۲۰۱۹ او موفق شد ۲۱ بار برای اینتر گلزنی کند و در فصل ۲۱-۲۰۲۰ که منجر به قهرمانی اینتر در سری آ شد ۱۹ بار در تمام مسابقات برای نراتزوری گلزنی کرد.

پس از جدایی لوکاکو و با آمدن ادین ژکو، مارتینز در امر گلزنی تا حدودی دچار افت شد. مهاجم تیم ملی آرژانتین تا اینجای فصل ۱۱ گل در سری آ (که سه تای آن‌ها پنالتی بوده) به ثمر رسانده و یک بار هم در سوپرجام ایتالیا دروازه یوونتوس را گشوده است، اما در ۲ مسابقه این تیم در کوپا ایتالیا و ۷ بازی در لیگ قهرمانان اروپا هیچ گلی به ثمر نرسانده است. مارتینز در ۱۱ بازی آخر خود با پیراهن اینتر فقط یکبار در سوپرجام گلزنی کرده و در بازی‌های سری آ و لیگ قهرمانان اروپا در امر گلزنی ناکام بوده است.

 

تفاوت سطح مارتینز در اینتر و آرژانتین؛ مقصر افت گلزن نراتزوری کیست؟

 

برخلاف عملکرد باشگاهی، این مهاجم جوان در تیم ملی موفق نشان داده و در هر دو بازی آخر برای تیم ملی آرژانتین مقابل شیلی و کلمبیا در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دروازه حریفان را باز کرده است. این تفاوت عملکرد باعث شده سیل انتقادات به زوج او در خط حمله یعنی ادین ژکو و همچنین سیمونه اینزاگی روانه شود. مارتینز پس از شکست ۲ بر صفر مقابل لیورپول که با تعویض او در دقیقه ۷۰ همراه بود، در یک استوری انتقادی که ظاهراً خطاب به اینزاگی بود با لحنی کنایه آمیز و صریح نوشت: «باید با دل و جرات‌تر بود.»

مارتینز در مجموع ۱۶۵ بازی برای اینتر ۶۱ بار موفق به گلزنی شده و قرارداد خود را هم به تازگی با این باشگاه تمدید کرده است، اما همواره شایعاتی در رابطه با فروش این بازیکن به سایر باشگاه شنیده می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *