نامداری: استقلال باید مقتدر‌تر ظاهر شود/ بازی با فجر در آزادی نمی‌تواند سخت باشد

0:45 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۷۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: من در گذشته هم گفتم که استقلال باید مقتدر‌تر و در حد نام استقلال ظاهر شود، اما قطعا هدف مجیدی قهرمانی در این فصل است

اشکان نامداری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برد استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال نسبت به گذشته بهتر بازی کرد و موقعیت‌های زیادی را خلق کرد و می‌توانست گل‌های بیشتری بزند، اما خدا را شکر با این برد یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شدیم. تراکتور را این فصل بی‌برنامه دیدیم و با تیم فصول قبل بسیار فرق می‌کند.

وی در رابطه با واکنش مجیدی به انتقاداتی که به سبک بازی استقلال می‌شود تصریح کرد: در گذشته هم گفتم که استقلال باید مقتدر‌تر و در حد نام استقلال ظاهر شود، اما قطعاً هدف مجیدی قهرمانی در این فصل است و طبیعی است که با این سیاست‌ بخواهد حواشی را خنثی کند. این سیاستی که مجیدی در پیش گرفته بسیار خوب است و توانسته با آن نتایج لازم را کسب کند.

*مطهری و رمضانی می‌توانند بهتر از ژستد کار کنند

نامداری درباره عملکرد بازیکنان خارجی استقلال عنوان کرد: آمانوف را نمی‌شود در یک بازی ارزیابی کرد، اما می‌توان روی او حساب کرد. یامگا در این فصل برای استقلال موثر بوده و من او را بیشتر از ژستد قبول دارم. ژستد هم برای استقلال بد بازی نکرده، اما شاید مربی چیزی از او می‌خواهد که شاید نتواند خواسته‌های مربی را به خوبی در زمین اجرا کند. ما در کنار ژستد، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و ... را داریم که نشان دادند دقایقی که در زمین حضور داشته‌اند بسیار موثر ظاهر می‌شوند و می‌شود گاهی از آن‌ها در ترکیب اصلی استفاده کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی هفته آینده استقلال مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: فجرسپاسی تیمی سخت‌کوش و گردن کلفتی نشان داده و در بازی رفت هم استقلال را آزار داد، اما تیم‌هایی که از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود می‌کنند، تحت تاثیر جو لیگ قرار می‌گیرند و شاید خیلی از بازیکنان فجر اولین بارشان باشد که در زمین آزادی بازی می‌کنند. با این وجود، چون بازی در آزادی است نمی‌تواند برای استقلال سخت باشد و اگر تلاش کنند و فجر را دست کم نگیرند مطمئناً پیروز میدان خواهند بود.

*امیدوارم استقلال فصل را شیرین تمام کند

وی در پاسخ به این سوال که شانس کدام تیم را برای قهرمانی در لیگ بیشتر می‌بیند، گفت: هر تیمی که در نیم فصل دوم اشتباهات و لغزش کمتری داشته باشد جایگاهش را حفظ می‌کند. استقلال و پرسپولیس شانه به شانه حرکت می‌کنند و بازی‌ها هم روز به روز سخت‌تر می‌شوند. در حال حاضر نمی‌توان نظر داد، اما امیدوارم استقلال پایان فصل را شیرین به اتمام برساند.

نامداری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم صداوسیما تدبیری بیاندیشد و اگر می‌خواهند برای بازی‌های استقلال کارشناس بیاورند پیشکسوت استقلالی بیاورند نه اینکه پیشکسوتی بیاورند که در پرسپولیس بازی کرده.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *