همکاری اتحادیه‌های صنفی برای کنترل بازار شب عید/ رصد مدوام بازار توسط بازرسین اتاق اصناف انجام می‌شود

7:00 - 02 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۶۸۴
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر، گفت: کنترل خوبی بر نحوه فروش و اعمال تخفیف‌های اعلام‌شده توسط صنوف با همکاری اتحادیه‌های هر صنف انجام می‌شود و علاوه بر آن بازرسین ما هم به‌طور مداوم برای جلوگیری از تخلفات احتمالی بازار را رصد و کنترل خواهند کرد.
مصطفی گراشی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص فروش نوروزی واحدهای صنفی نحوهٔ کنترل قیمت‌ها توسط اتاق اصناف استان بوشهر در بازار عید، گفت: بحث فروش فوق‌العاده که اتاق اصناف ایران اعلام کرده را دنبال می‌کنیم و علاوه بر آن با شرکت تبلیغاتی صداوسیما (سروش) تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده‌ایم تا جشنواره فروشی از میلاد حضرت علی (ع) تا مبعث پیامبر اکرم (ص) برگزار شود.

وی در خصوص چگونگی برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره به‌صورت تبلیغاتی از طریق وسایل ارتباط‌جمعی برگزار می‌شود و تنها مراسم قرعه‌کشی و اهدای جوایز در روز مبعث پیامبر (ص) به‌صورت عمومی و حضوری اجرا خواهد شد.

به گفته رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهر تخفیف اجناس در این جشنواره برای خریداران بین ۱۰ الی ۲۰ درصد اعمال خواهد شد.

این مقام مسئول صنفی در پایان در خصوص کنترل قیمت‌ها و نظارت یراعمال تخفیف‌های اعلام‌شده به جهت جلوگیری از افزایش قیمت‌ها اجناس در بازار شب عید نیز گفت: کنترل خوبی بر نحوه فروش و اعمال تخفیف‌های اعلام‌شده با همکاری اتحادیه‌های هر صنف انجام می‌شود و مشکلی در کنترل قیمت‌ها نداریم و علاوه بر آن بازرسین ما هم به‌طور مداوم برای جلوگیری از تخلفات احتمالی بازار را رصد و کنترل خواهند کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *