اُمیدیه پویش شبکه یک برای حمایت از کارآفرینان خلاق

13:36 - 01 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۶۷۵
برنامه جدید اُمیدیه به منظور معرفی و ارزیابی کسب و کار‌های ایرانی از امروز روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

- طبق اعلام روابط عمومی شبکه یک، برنامه امیدیه قرار است در حوزه کارآفرینی، به کسب و کار‌های نوپا کمک کند تا به موفقیت‌های بیشتری برسند. طراحی روایت امیدیه به این صورت است که کارآفرین با حضور در استودیو، ضمن بیان داستان ایده و آغاز کارآفرینی، تجربیات خود را در این باره به مخاطبان منتقل میکند. تجربیاتی که عموما با سرمایه‌های اندک و در شرایط دشوار اقتصادی راه اندازی شده است.

این برنامه در ۹۰ قسمت تولید می‌شود و در هر قسمت در کنار کارآفرین، کارشناسی مرتبط به همان حوزه، علاوه بر نقد عملکرد کارآفرین، نقاط مثبت و منفی آن کسب و کار بیان خواهد شد. مستند محیط کارگاهی کارآفرین، معرفی کتاب، کاریکاتور، فرآیند تولید و آیتم "کار نشد نداره" از بخش‌های دیگر برنامه امیدیه است.

از جمله عناصر ساختار این برنامه این است که محصول معرفی شده در هر برنامه توسط کارشناسان بطور عملی ارزیابی و به نحوی کنترل کیفیت می‌شود. ‏

برنامه امیدیه کاریست از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما که مصطفی هیودی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و از شنبه تا چهارشنبه هر روز حوالی ساعت ۱۷ به مدت تقریبی ۴۵ دقیقه با اجرای کیا داود اسفندیاری روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

 انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *