«آبنبات نارگیلی» از راه رسید

17:30 - 03 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۷۶۶۲
تازه‌ترین جلد سری رمان‌های آبنبات مهرداد صدقی با نام «آبنبات نارگیلی» از سوی انتشارات سوره مهر از راه رسید.

- رمان طنز «آبنبات نارگیلی» گرچه مانند دیگر آبنبات‌ها قصه مستقل خودش را دارد، اما به سیاق قبلی‌ها یعنی آبنبات پسته‌ای، آبنبات هل‌دار و آبنبات دارچینی، راوی ماجرا‌های پسری به نام محسن است که در جریان زندگی در موقعیت‌های ناخواسته‌ای درگیر می‌شود. این اتفاقات اغلب طنز بانمکی را برای مخاطب می‌سازد.

در آبنبات نارگیلی که جلد پس از آبنبات دارچینی است، محسن دانشجو شده و اتفاقات در نیمه دوم دهه ۷۰ روایت می‌شود. نارگیلی هم مثل آثار قبلی صدقی فضای نوستالژی دارد و یادآور تمام اتفاقاتی است که در این برحه زمانی رخ داده؛ همچنین شرایط اجتماعی حاکمی که تاثیرش روی زندگی راوی مشهود است هم در بخش‌های مختلف این این رمان به چشم می‌خورد.

علاقمندان به «آبنبات نارگیلی» می‌توانند تا ۱۰ اسفند با تخفیف ۱۰ درصدی اقدام به پیش‌خرید این کتاب با امضای نویسنده از سایت سوره مهر به آدرس http://nargili.sooremehr.ir/ کنند.

اولین چاپ این کتاب در ۱۲۵۰ نسخه عرضه می‌شود. ناگفته نماند که نشر سوره مهر این چاپ را با امضا به دست مخاطبان می‌رساند و بعد از آن تنها تخفیف ۱۰ درصدی برای خرید کتاب ادامه دارد.

صدقی طنزنویسی را در دوران تحصیلش شروع کرد و اولین اثر منتشر شده او به اولین جشنواره طنز دانشجویان در سال ۷۹ برمی‌گردد. اولین کتاب صدقی با عنوان «نقطه ته خط» منتشر شد، اما اغلب او را با کتاب آ «بنبات هل‌دار» می‌شناسند. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به «آخرین نشان مردی»، «دومین نشان مردی» و... اشاره کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *