آرمات: پیمان اکبری اهل تبانی نیست/ بعضی تیم‌ها برای بازیکنان کرونایی‌شان آزمایش منفی تهیه کردند

9:40 - 30 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۳۹۱
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم هورسان رامسر گفت: امسال برخی تیم‌ها با بازیکنان کرونایی مسابقه دادند و برای اینکه دست‌شان رو نشود برای آنها آزمایش منفی تهیه کردند.

مسعود آرمات در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عملکرد تیم هورسان در مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال اظهار داشت: زمانی که به عنوان سرمربی هورسان انتخاب شدم این تیم باخت‌های زیادی داشت؛ اما با تغییراتی که داشتیم و بازیکنانی که در پست‌های پاسور و پشت خط زن گرفتیم توانستیم در نهایت در لیگ بمانیم.

وی در مورد شائبه‌هایی که پیرامون بازی هورسان با پیکان وجود داشت، گفت: اگر پیمان اکبری به دنبال چنین مسائلی بود ۴ داور خط از تهران به رامسر نمی‌آورد. این بازی برای او و بازیکنان پیکان بسیار مهم بود؛ چون شانس حضور در رده‌های دوم و سوم جدول را داشتند. اکبری همیشه در هر تیمی که بوده مردانه بازی کرده و به دنبال تبانی نبوده است.

سرمربی تیم هورسان تصریح کرد: برای کسانی که صحبت از تبانی می‌کنند واقعا متاسفم. چون هم من و هم پیمان اکبری مربیان اخلاق مدار هستیم. ما پیکان را شکست دادیم؛ چون محکوم به برد بودیم.

آرمات درباره اینکه کدام تیم قهرمان لیگ می‌شود، گفت: به نظر من سپاهان قهرمان لیگ می‌شود؛ چون بازیکنان تراز اول زیادی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه امسال برخی تیم‌ها با بازیکنان کرونایی مسابقه دادند و برای اینکه دست‌شان رو نشود برای آنها آزمایش منفی تهیه کردند. جالب اینکه پس از بازی، بازیکنان کرونایی‌شان را با اتومبیل جداگانه راهی شهرشان کردند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *