بازیکنان استقلال پس از شکست تراکتور چه گفتند؟

20:36 - 29 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۳۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر از سد تراکتور تبریز گذشت.

- بازیکنان تیم استقلال پس از پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز صحبت‌هایی در پایان بازی انجام دادند که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* امیرحسین حسین‌زاده

*خدا را شکر بعد از ۱۸ هفته تیم ما بدون باخت است و بازهم بازی را بردیم. اگر گل زدم زحمات همه بچه‌ها بوده و خیلی خوشحالم از برد تیم.
 
*تنها در دو بازی با گل گهر و فجرسپاسی بیرون بودم. در هفته‌های اخیر در تمام بازی‌ها در ترکیب بودم. اگر کادر فنی راضی باشد بازی می‌کنم. اگر راضی نباشند و کمک نکنم، روی نیمکت می‌نشینم و تیمم را تشویق می‌کنم. فرقی برایم نمی‌کند.
 
*بدشانسی آوردم و تستم مثبت شد، اما تمام تلاشم را می‌کنم که در اردو‌های بعدی تیم ملی حضور داشته باشم.
 
*کار خودمان و هرچه کادرفنی می‌خواهد را انجام می‌دهیم. خداراشکر همه بازی‌ها را می‌بریم و این همه فشار و انتقاد از ما جایز نیست.

* سعید مهری

*امسال فصل خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و این روند را امه می‌دهیم. امیدوارم در پاایان فصل قهرمانی را تقدیم به هواداران کنیم.

*واقعیت این است که صحبت‌هایی برای جداییم در نیم فصل مطرح بود. زیاد دوست ندارم در مورد این مسائل حرف بزنم. من مانده‌ام و تلاش می‌کنم کنار هم بهترین نتایج را رقم بزنیم.

*من ۸ سال در تبریز بودم و این ۸ سال خودش یک عمر است. روز‌های خوبی در تبریز داشتم و فقط امیدوارم تراکتور به روز‌های خوبش برگردد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *