رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجیدی: از عملکرد مهاجمانم بسیار راضیم/ تراکتور حتی یک ضربه هم در چارچوب استقلال نداشت

19:56 - 29 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۳۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فرصت‌های زیادی ساختیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

- فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل تراکتور صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*برای تیمی که بهترین خط حمله لیگ را دارد، صحبت از موقعیت سوزی بی‌انصافی است. مناز عملکرد مهاجمانم خیلی راضی بودم. تراکتور تیم جنگنده‌ای است و بازی مقابل این تیم راحت نبود. ۳ امتیاز خیلی مهم را به دست آوردیم و بابت این موضوع خوشحال هستم.

*امروز فرصت‌های زیادی ساختیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. فکر نمی‌کنم تراکتور حتی یک ضربه به چارچوب هم داشته باشد، اما در مجموع از عملکرد کلی تیمم راضی هستم.

*درخصوص اینکه می‌‌گویند استقلال زیبا بازی نمی‌کند باید تاکید کنم که زیاد به این خیلی‌ها اهمیت نمی‌دهم. این افراد خیلی نیستند، آن‌ها کسانی هستند که شما را به اینجا می‌فرستند که سوال بپرسید.
 
*تراکتور تیم بزرگی است و بازی مقابل این تیم سخت است. من این پیش بینی را نداشتم که بازی راحتی داریم. تراکتور تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد و مطمئنا آن‌ها در آینده می‌توانند جایگاه خوبی را کسب کنند. تراکتور در این فصل برای اولین بار با ۳ دفاع بازی کرد و تا حدودی هم موفق بود، اما به هر حال ما برنده بازی شدیم، برای این تیم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
*تیم ما مستحق برد بود. همان چیزی که از بچه‌ها خواستم را اجرا کردم. افتخار می‌کنم که چنین بازیکنانی را دارم، ولی به آن‌ها پیغام می‌دهم چیزی تمام نشده است و باید راهمان را درست مثل ۱۸ هفته‌ای که نباختیم ادامه بدهیم.
 
*در مورد بازی به اندازه کافی صحبت کردم، اما ظاهرا شما گوش ندادید. در مورد موضوع سربازی یزدانی و مرادمند باید بگویم که در حیطه کاری من نیست که پیرامون این موضوعات صحبت کنم.
 
*در حیطه کاری سرمربی است که چه بازیکنی بازی کند و من تشخیص می‌دهم چه کسانی در ترکیب تیممان قرار بگیرند. بر اساس نیاز تیم با مشورت کادر فنی تصمیم می‌گیریم چه بازیکنی بازی کند. بر اساس این موضوع که با چه تیمی بازی داریم و شرایط آن مسابقه نفرات مد نظر را به میدان می‌فرستیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *