اصلانیان: فوتبال ما خالی از پدیده‌های جوان شده/ آلومینیوم تیم سرسختی است

15:11 - 29 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۲۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این برای فوتبال ما خوب نیست که پدیده و جوانان آینده داری که بتوانند سال‌ها در پرسپولیس و تیم ملی بدرخشند نداریم.

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بُرد پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: پرسپولیس در ۱۰ دقیقه اول بهترین استفاده را از شکاف بین مدافعان نساجی برد و با اشتباهات فاحش آن‌ها و دروازه‌بان این تیم به دو گل رسید. بعد از دقیقه ۱۰، بازی پایاپای شد و نساجی هم پس از به ثمر رساندن گل ۲ موقعیت خیلی خوب داشت. به طور کلی در این دیدار کیفیت خیلی بالایی از دو تیم ندیدیم و نکته مثبت این بود که پرسپولیس ۳ امتیاز این دیدار را به دست آورد و با صدر فاصله نگرفت.

وی درباره کار سخت پرسپولیس در ادامه مسیر لیگ برتر گفت: در فصل نقل و انتقالات خرید‌های آنچنانی نداشتیم و در ادامه بازی‌های سخت و سنگین در پیش خواهیم داشت. اشکالاتی هم در خط دفاع وجود دارد که امیدوارم با تدابیر کادرفنی برطرف شوند. بیشتر فشار و بار تیم روی دوش وحید امیری است و ستاره و استعداد جوانی در تیم نداریم. امیری ۳۴ سال سن دارد و این برای فوتبال ما خوب نیست که پدیده و جوانان آینده داری که بتوانند سال‌ها در پرسپولیس و تیم ملی بدرخشند نداریم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با بازگشت رامین رضاییان به این تیم عنوان کرد: با توجه به در پیش رو بودن جام جهانی رامین رضاییان تصمیم خوبی گرفت بهترین انتخاب را انجام داد با این انتخاب می‌تواند به خودش و پرسپولیس کمک بزرگی کند. رامین از رقم بسیار بالایی گذشته به پرسپولیس بیاید اگر او بتواند درخشش سابق را داشته باشد می‌تواند با فشار هواداران خود را به اسکوچیچ تحمیل کند و سمت راست تیم ملی را در دست بگیرد. رامین رضاییان از تمام بازیکنان هم پست خود با اختلاف کیفیت بیشتری دارد و بسیار سرحال است، به جرات می‌توانیم بگوییم رضاییان بهترین وینگر راست تیم ملی پس از مهدی مهدوی‌کیا است.

امیرحسین اصلانیان در خصوص تقابل امروز پرسپولیس و آلومینیوم اراک عنوان کرد: باید بازی به بازی پیش برویم و امتیاز‌های لازم را جمع کنیم. آلومینیوم تیم بسیار خوب و سر سختی است و تا اینجا نمایش خوبی داشته است بازی سختی در پیش داریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *