رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شافعی: کارشکنی نشود، پرسپولیس به قهرمانی ششم می‌رسد/ آلومینیوم یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های ایران است

13:10 - 29 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۲۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر در مسیر پرسپولیس کارشکنی نشود و آقایان اجازه دهند روند پیشرفت تیم ادامه پیدا کند، شرایط برای قهرمانی ششم را خواهیم داشت.

محمود شافعی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص بُرد پرسپولیس مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: این بازی بسیار تماشاگر پسند و از لحاظ فنی فوق العاده بود و پرسپولیس برای عقب نماندن از کورس قهرمانی باید پیروز میشد. نقطه ضعفی که از پرسپولیس دیدیم فاصله بین مدافعان میانی و کناری بود که حریف بار‌ها قصد استفاده از این فرصت را داشت، اما با تدابیر کادرفنی این فشار کمتر شد و در دقایق پایانی موفق به گلزنی شدیم و سه امتیاز کامل را کسب کردیم.

وی درباره بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس گفت: رضاییان پیشینه فنی بسیار خوبی در پرسپولیس و تیم ملی دارد، در این سال‌ها که در کشور‌های عربی حضور داشت از شرایط فنی ایده آل خود خود مقداری دور شده است، اما با تمام این تفاسیر همچنان بازیکن بسیار توانمندی است. پرسپولیس در سمت راست به یک بازیکن رونده نیاز داشت و او می‌تواند به تیم کمک کرده و تفکرات کادرفنی را در زمین پیاده کند. امیدوارم رامین به شرایط ایده‌آل خود بازگردد و از این طریق دوباره ملی پوش شود.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با کار سخت این تیم در ادامه مسیر لیگ برتر خاطرنشان کرد: پرسپولیس پنج فصل متوالی قهرمان فوتبال ایران بوده و این فصل با قدرت گرفتن استقلال و روند خیلی خوب تیم فرهاد مجیدی که به دنبال قطع کردن روند قهرمانی‌های پرسپولیس و کسب لیگ برتر پس از سالهاست نیم فصل بسیار سختی خواهیم داشت، با این وجود اگر در مسیر پرسپولیس کارشکنی نشود و آقایان اجازه دهند روند پیشرفت تیم ادامه پیدا کند شرایط برای قهرمانی ششم را خواهیم داشت. اگر مقداری آرامش به پرسپولیس تزریق شود حتی می‌توانیم ایده‌آل‌تر از زمان برانکو باشیم و به ثبات در قهرمانی‌ها برسیم.

محمود شافعی در خصوص تقابل امروز پرسپولیس و آلومینیوم اراک عنوان کرد: آلومینیوم اراک یکی از تاکتیک پذیر‌ترین و فنی‌ترین تیم‌های لیگ برتر است که کارشناسان خیلی روی آن مانور نداده‌اند و این تیم دیده نشده است. آن‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و در کار‌های ترکیبی و استفاده از تاکتیک‌های روز دنیا تحت نظر رسول خطیبی خوب کار کرده اند. پرسپولیس نتیجه بازی رفت را واگذار کرده و این دیدار بسیار حساس و سخت خواهد بود، نباید مانند بازی با نساجی غفلت کنیم و موقعیت بدهیم، چون این تیم در استفاده از تک موقعیت‌ها و زدن گل‌های ۳ امتیازی فوق العاده خوب است. به نظرم بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و پرسپولیس برای رسیدن به صدر و پیش رفتن با صلابت به سوی قهرمانی ششم نیازمند پیروزی در این مسابقه است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *