رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برندگان و بازندگان عصر دیجیتال چه کسانی هستند؟

13:03 - 28 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۱۵۱
کارشناسان می‌گویند یک مدیر باید نحوه کسب مزیت از توسعه فناوری‌ها و شرکت‌های دیجیتالی را، تحلیل کند تا بتواند راه‌های نوآورانه در راستای خلق ارزش برای سازمان و کسب‌وکار خود پیدا کند.

- مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی نوشت: امروزه بشر در آستانه تحولات بزرگی در عصر دیجیتال است. این تغییرات تنها شامل شاخه‌هایی، چون رایانش ابری، رباتیک، چاپگر‌های سه‌بعدی، یادگیری ماشینی و الگو‌های بلاک‌چین نمی‌شود. بلکه فعالیت‌های کلیدی دیجیتالی شدن در اساس جامعه بشر نفوذ کرده است. توانایی در استفاده از این فناوری‌ها، برندگان و بازندگان این تحول شگرف را تعیین می‌کند.

در این میان، مدیرانی که با ایده‌های عصر صنعتی کار می‌کنند باید بدانند که اقتصاد دیجیتال، در آینده نزدیک آن‌ها را از صحنه کسب‌وکار کنار خواهد گذاشت. در این عصر، سازمان‌ها و شرکت‌هایی رشد می‌کنند که از فناوری‌های تحول‌آفرین برای افزایش سه شاخص سود، بهره‌وری و عملکردشان استفاده کنند. این شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند در هر دو بعد تحول دیجیتال یعنی قابلیت‌های دیجیتال و قابلیت‌های رهبری به برتری دست یابند.

البته در مقام مدیر لازم نیست هر فناوری را با جزئیات بشناسید بلکه باید بینش لازم را به دست آورید تا دریابید که به‌کارگیری فناوری‌های گوناگون چگونه می‌تواند کسب‌وکار و یا سازمان شما را متحول کند. یک مدیر باید نحوه کسب مزیت از توسعه این فناوری‌ها و شرکت‌های دیجیتالی را، تحلیل کند تا بتواند راه‌های نوآورانه در راستای خلق ارزش برای سازمان و کسب‌وکار خود را پیدا کند.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/04/3457084_643.mp4']


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *