کلانتری: با احترام به صنعت‌نفت، ۳‌ امتیاز را می‌خواهیم

19:31 - 28 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۱۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: با احترامی که برای نفت آبادان قائل هستیم، باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

- علی‌اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز در نشست خبری پیش از بازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هجدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*با وجود مشکلاتی که نفت آبادان داشت، با درایت منصوریان، شرایط بهتری رقم خورد. با احترامی که برای نفت آبادان قائل هستیم، باید این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. چند بازیکن ما به کرونا مبتلا شدند و در بازی هفته پیش هم حضور نداشتند.

*چند بازیکن هم به تمرینات برگشتند، اما بازیکنان جدید و بازیکنان خودمان، یک مجموعه خوبی درست کرده‌اند و امیدوارم با حمایت کل مجموعه، بازی خوبی مقابل نفت آبادان داشته باشیم.

*فرهاد پورغلامی قرار بود اول فصل به تیم اضافه شوند اما این اتفاق رخ نداد. در نیم فصل من باز این پیشنهاد را دادم و باشگاه هم در این رابطه اقدامات لازم را انجام داد. ما باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشیم و برای انسجام بیش‌تر، باید تمرکز بیش‌تری داشته باشیم. کل مجموعه در حال حاضر شبانه‌روزی برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

*تیمی که می‌خواهد پیروز باشد، باید روی تمام جزییات کار کند. ما یک تیم تهاجمی مد نظر داریم که موقعیت‌هایش به گل تبدیل شود. باشگاه فجر در حد توان خود بازیکنانی را جذب کرده است و این بازیکنان با دید باز به جمع تیم اضافه شده‌اند.

*بازیکنان جدید انگیزه دارند و این انگیزه کمک زیادی می‌تواند به تیم بکند. صنعت نفت کادرفنی خوبی دارد و ما چند بازی گذشته این تیم را دیده‌ایم. تیم ما قرار است با رعایت اصول مورد نظر، سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *