تارتار: باید به هر قیمتی شده، ۳ امتیاز را در خانه نگه داریم

19:35 - 28 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۱۳۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: باید به هر قیمتی شده است، ۳ امتیاز را در خانه نگه داریم تا نیم‌فصل دوم را به طوری که مد نظر داریم، پیش ببریم.

- مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان تهران در هفته هجدهم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*از مهم‌ترین بازی‌های این فصل را در پیش داریم. ما محکوم به پیروزی هستیم. صحبت‌های لازم را با بازیکنان انجام دادیم. باید به هر قیمتی شده است، ۳ امتیاز را در خانه نگه داریم تا نیم‌فصل دوم را به طوری که مد نظر داریم، پیش ببریم.

*مشکلات گلزنی؟ بیش‌ترین تغییرات ما در خط حمله بوده است و در این خط هم مشکل داشتیم. با جذب نفرات جدید، انگیزه و رقابت خوبی میان بازیکنان شکل گرفته است. ما در بازی مقابل استقلال در خلق موقعیت خوب بودیم.

*تیم استقلال از تیم‌های خوب و مدعی امسال است. بازی ما مقابل استقلال، تیم را امیدوار کرده است. امیدوارم با همان انگیزه‌ای که مقابل استقلال داشتیم، با پیکان روبه‌رو شویم.

*حامد نورمحمد محروم است و مصدوم نداریم.

*ما و پیکان تغییرات گسترده‌ای داشته‌ایم، اما با گذشت ۱۷ هفته، تیم‌ها شناخت خوبی از هم دارند. ما روی نقاط ضعف و قوت پیکان کار کردیم و پیکان تیمی است که منتظر اشتباه حریف است و در بازی‌های خارج از خانه نتایج خوبی کسب کرده است. ما باید خیلی هوشیار باشیم و با تمرکز بالا بازی کنیم. امیدوارم یک بازی خوب از هر دو تیم شاهد باشیم و تیم ما برنده بازی باشد تا دل هواداران شاد شود.

* برکناری عزیزی خادم؟ من نظر خاصی ندارم. امیدوارم تصمیم خوبی گرفته شده باشد. ما در ریز اتفاقات نیستیم و امیدوارم تصمیمی که گرفته شده، به نفع فوتبال ایران باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *