رئیس کل دادگستری مازندران: پرونده‌های زندانی دار در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند

9:22 - 28 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۰۹۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران گفت:ساماندهی و پالایش پرونده‌های حوزه‌های قضایی ضروری است و پرونده‌های زندانی دار در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها نیز باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.
- حجت الاسلام والسلمین اکبری ضمن بازدید سرزده از حوزه‌های قضایی بندپی شرقی و گتاب تاکید کرد : تسریع در رسیدگی به پرونده ها‌ی قدیمی و تعیین تکلیف پرونده‌های زندانی دار ضرورت دارد.

وی در این بازدید‌ ضمن گفت و گو با کارکنان و مراجعان خاطر نشان کرد: کثرت پرونده‌ها و حجم کار نباید موجب طولانی شـدن زمان رسیدگی و بلا تکلیفی پرونده‌های زندانی دار شود و پرونده‌های قدیمی و همچنین پرونده‌های زندانی دار در راستای کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.
 
وی ساماندهی و پالایش پرونده‌های حوزه‌های قضایی استان را ضروری دانست و تأکید کرد: تا به امروز تعداد قابل توجهی از پرونده‌های قدیمی به صورت مکانیزه پالایش و امحاء شده است، اما برنامه ریزی در جهت سرعت بخشیدن به پالایش مکانیزه و امحاء آن ضروری است.
 
گفتنی است، حجت الاسلام والسلمین اکبری از همه بخش‌های دادگاه‌های بندپی و گتاب بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت رسیدگی‌ها و مشکلات قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *