انتصاب قائم مقام و مشاورین جدید باشگاه پیکان

23:06 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۰۸۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
طی احکامی از سوی مدیر عامل باشگاه پیکان قائم مقام و مشاورین جدید معرفی شدند.
- طبق اعلام روابط عمومی باشگاه پیکان، صبح امروز(چهارشنبه) امیر عطابخش مدیر عامل باشگاه پیکان طی احکامی قائم مقام، مشاورین بین الملل و نقل و انتقالات فوتبال و والیبال را منصوب کرد.
 
بر این اساس محمد علی طاهری بعنوان قائم مقام مدیر عامل، سینا وهاب زاده بعنوان مشاور مدیر عامل در امور بین الملل، سینا آذر باد بعنوان مشاور نقل و انتقالات والیبال و فرشید کریمی بعنوان مشاور نقل و انتقالات فوتبال معرفی شدند.
 
قائم مقام و مشاورین مدیر عامل طی جلسه‌ای با حضور مدیر عامل و مدیریت‌های مختلف مجموعه پیکان معارفه و کار خود را آغاز کردند.
 
امیر عطابخش در خصوص همکاری مشاورین جدید ابراز داشت:افرادی را منصوب کردیم که در حوزه کاری خود از تجارب و کیفیت بالایی برخوردار هستند و قطعا تجربیات ارزنده ایشان می‌تواند به پیشرف و توسعه اهداف مجموعه پیکان کمک شایانی بکند.
 
عطا بخش اضافه کرد: تیم‌های حرف‌ای فوتبال و والیبال پیکان در بالاترین سطح مسابقات حضور دارند. همچنین پیش بینی میشود در آینده به مسابقات آسیایی و بین المللی نیز اعزام شوند که بر این اساس نیاز به افراد مجرب جهت جذب و یا ترانسفر بازیکن و مربی و همچنین لزوم ایجاد یک دپارتمان حرفه‌ای در امور بین الملل احساس می‌شد که این امرمیتواند به کاهش هزینه در این حوزه‌ها کمک کند.
 
در ادامه مشاورین مدیر عامل ضمن معرفی بیشتر خود از برنامه‌ها و سیاست حوزه‌های مرتبط با ایشان صحبت کردند.
 
محمد علی طاهری قائم مقام جدید باشگاه پیکان نیز ضمن تشکر از عطابخش جهت اعتماد و انتخاب وی افزود: مهندس عطا بخش در مدت کمی که به سمت مدیر عامل پیکان انتخاب شدند با ارتباط با مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو و همچنین اتخاذ سیاست‌های مناسب، مشکلات و موانع را شناسایی و در صدد رفع آن‌ها بر آمده اند. امید است با حمایت و همکاری ایشان و کارکنان موسسه بتوانیم در حل مشکلات و همچنین مسیر رشد و اعتلای باشگاه ریشه دار پیکان گام‌های مثبتی بر داریم.
 
وهابزاده، مشاور مدیر عامل پیکان در امور بین‌الملل در تشریح سیاست‌های بین‌المللی باشگاه، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و همت لازم برای اعتلای روابط بین‌الملل باشگاه پرافتخار پیکان در اولویت امور قرار دارد. خوشبختانه مدیریت عامل باشگاه شخصی پیگیر هستند و مطالبه وی از بنده، کار و تفکر جهادی است. ان‌شالله به زودی خبرهای خوشی را تقدیم ایشان خواهیم کرد و در حال حاضر در حال بررسی موارد موجود برای آماده‌سازی هرچه بیشتر باشگاه برای حضور پر رنگ در عرصه‌های مختلف ورزشی هستیم.
 
انتصاب قائم مقام و مشاورین جدید باشگاه پیکان
 
انتصاب قائم مقام و مشاورین جدید باشگاه پیکان
 
انتصاب قائم مقام و مشاورین جدید باشگاه پیکان


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *