بازدید معاون اول دستگاه قضا از سازمان قضایی آذربایجان شرقی

20:01 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۰۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون اول قوه قضاییه به بازدید از سازمان قضایی نیرو‌های مسلّح آذربایجان شرقی پرداخت.

- حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، معاون اول قوه قضاییه از سازمان قضایی نیرو‌های مسلّح آذربایجان شرقی بازدید کرد.

معاون اول قوه قضاییه در جلسه‌ای با مسئولان سازمان قضایی استان آذربایجان شرقی ضمن تبریک انتصاب عبدالله شاکری به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی استان و موسوی اقدم به عنوان دادستان نظامی جدید استان، گفت: امیدوارم در سایه‌ی الطاف الهی و در راستای تلاش‌های بی دریغ و خدا پسندانه مسئولان سابق این سازمان با تلاش و کوشش خود بتوانید کارنامه درخشانی از خود به یادگار بگذارید.

وی افزود:دستگاه قضا از مدیران سالم، شجاع و تلاش گر حمایت می‌کند.

معاون اول دستگاه قضا با بیان اینکه پرونده‌های سازمان قضایی نیرو‌های مسلّح دارای پیچیدگی‌ها، ظرافت و حساسیت ویژه‌ای است، اظهار داشت:با تعامل، همراهی و همکاری نیرو‌های مسلّح و دیگر سازمان‌ها در استان، شاهد تحول در سازمان قضایی آذربایجان شرقی باشیم.

عبدالله شاکری، رئیس سازمان قضایی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: با ابلاغ برنامه‌های خود به همکاران قضایی و کارکنان اداری تلاش داریم انتظارات مردم از دستگاه قضایی برآورده کنیم و از اطاله دادرسی جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: علی رغم گستردگی یگان‌های نظامی و انتظامی مستقر در استان با همیاری و همدلی همکاران قضایی در راستای وظیفه اصلی خود که یعنی صیانت از اقتدار نیرو‌های مسلح تلاش خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *