۸۷۰ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان بندرلنگه کشف شد

16:45 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۰۳۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۸۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

_ مجتبی قهرمانی بیان کرد: به دستور دادستان عمومی و انقلاب بندرلنگه، ماموران مبارزه با مواد مخدر در اقدامات اطلاعاتی و فنی شبانه روزی از محل دپوی مواد مخدر در ارتفاعات مجاور کوه‌های اطراف این شهرستان آگاهی یافتند و در بازرسی از محل مورد نظر، ۸۷ بسته ۱۰ کیلویی مواد مخدر به میزان مجموعاً ۸۷۰ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه تصریح کرد: با شناسایی محل دپو مواد مخدر، ماموران انتظامی در عملیاتی غافلگیرانه یکی از سوداگران مرگ که متهم اصلی این پرونده است را نیز دستگیر کردند که با صدور قرار تامین کیفری بازداشت شد.

وی همچنین با بیان اینکه یک دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان در جریان این عملیات توقیف شده است، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری دیگر عوامل نگهداری این محموله مواد مخدر همچنان ادامه دارد که نتایج آن متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با اشاره به برخورد مقتدرانه دستگاه قضایی استان با قاچاقچیان مواد مخدر، بیان کرد: دادگستری هرمزگان با استفاده از توان و ظرفیت موجود و اشراف اطلاعاتی بر نقاط مختلف استان، اجازه نخواهد داد که سوداگران مرگ در هیچ نقطه ای‌احساس امنیت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *