رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امنیت غذایی عامل توجه بیشتر دولت به بخش کشاورزی است

9:06 - 28 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۰۱۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران گفت: دولت باید به بخش کشاورزی به دلیل امنیت غذایی توجه بیشتری داشته باشد همچنین در کشور ما یکی از وظایف اصلی وزارت جهاد کشاورزی امنیت غذایی است.

قاسم پیشه‌ور در گفت‌وگو با میزان، در خصوص سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، گفت: در بخش کشاورزی آحاد سرمایه‌گذاران می‌توانند مشارکت داشته باشند، ولی به دلیل شرایط جوی سرمایه‌گذاری در این بخش ریسک بالایی دارد.

وی افزود: مجموعه خدمات و پشتوانه‌های بیمه به نسبت بیمه‌های دیگر در بخش کشاورزی حداقل است بنابراین سرمایه‌گذاران کمتری در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کنند و تا زمانی که سود حداکثری در این بخش وجود دارد سرمایه‌گذاری نیز صورت نمی‌گیرد.

رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ایران بیان کرد: دولت باید به بخش کشاورزی به دلیل امنیت غذایی توجه بیشتری داشته باشد همچنین در کشور ما یکی از وظایف اصلی وزارت جهاد کشاورزی امنیت غذایی است.

پیشه ور در خصوص سند دار شدن اراضی کشاورزی کشاورزان تا پایان سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: کشاورزان برای دریافت تسهیلات بانکی نیاز بهسند دار شدن اراضی کشاورزی دارند بنابراین موافق سند دار کردن اراضی کشاورزی هستیم به همین منظور هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد بهتر است و از این امر استقبال می‌کنیم.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *