مدیرکل جدید زندان‌های استان البرز معارفه شد

15:33 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۷۰۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه معارفه مدیرکل جدید زندان‌های استان البرز با حضور مسئولان قضایی دادگستری کل استان البرز و جمعی از مدیران سازمان زندان‌ها و مدیران استانی برگزار شد.

_ در جلسه معارفه مدیرکل جدید زندان‌های استان البرز، علی چهارمحالی به عنوان مدیرکل جدید زندان‌های استان البرز معرفی شد که پیش از این سابقه مدیریت ندامتگاه تهران بزرگ را در کارنامه خود دارد.

معاون نظارت بر زندان و اجرای احکام دادگستری کل استان در این مراسم ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید اداره زندان‌های استان با اشاره به اینکه در زندان با سه دسته از مددجویان مواجه هستیم، گفت: در مورد محکومان مالی به لحاظ حضور موقت وی نمی‌توان برنامه‌های اصلاحی و تربیتی را اعمال کرد و انتظار از مدیر کل جدید این است که ضمن فعال کردن واحد مددکاری برای پیگیری پرونده متهمان بلاتکلیف، در زمینه استفاده از ظرفیت نهاد‌های حمایتی نظیر ستاد دیه و انجمن نیکوکاری برای کمک به محکومان مالی اهتمام نماید.

جواد یاوری بیان کرد: اما در مورد محکومان کیفری، زندان باید وظیفه اصلی خود یعنی اصلاح و تربیت را مورد توجه جدی قرار دهد به نحوی که زندانی پس از پایان محکومیت به آغوش جامعه بازگردد و مرتکب تکرار جرم نشود.

یاوری همچنین با تقدیر از تلا‌ش‌های مدیران کل سابق و سرپرست این اداره کل در استان در زمینه‌های گفته شده بیان کرد: حفظ کرامت زندانیان یکی از مباحث مورد تاکید رئیس قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان است و باید برخورد با زندانی توام با حفظ شخصیت و کرامت وی باشد و انتظار می‌رود مدیر کل جدید این موضوع ضروری را سرلوحه خود قرار دهد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان زندان‌ها با اشاره به سوابق چهارمحالی برای وی در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.

محمود ضیایی‌فر همچنین از مسئولان استانی درخواست کرد در زمینه انتقال زندان‌های رجایی شهر و قزلحصار به استان تهران، به سازمان زندان‌ها یاری کنند.

در پایان این مراسم، پس از اعلام برنامه‌های مدیرکل جدید، از زحمات فرهاد بهرامی سرپرست سابق اداره کل زندان‌های استان تقدیر و چهارمحالی رسما به عنوان مدیرکل جدید فعالیت خود را آغاز کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *