رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید‌های قضایی از ندامتگاه‌های خوزستان ۱۲۶ درصد افزایش یافته است

14:54 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۹۸۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان خوزستان از افزایش ۱۲۶ درصدی بازدید‌های قضایی از ندامتگاه‌های استان خوزستان خبر داد و گفت: در جریان این بازدیدها، ضمن دیدار بدون واسطه با زندانیان، مشکلات و مسائل آنان نیز مورد بررسی قرار گرفته و دستورات مقتضی در این خصوص صادر می‌شود.

_ حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی از افزایش ۱۲۶ درصدی بازدید‌های قضایی از ندامتگاه‌های استان خوزستان خبر داد و بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵ هزار و ۳۴۵ مورد بازدید از زندان‌های استان خوزستان توسط مدیران قضایی صورت گرفته است که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۳۶۷ فقره بازدید بوده است.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان اظهار کرد: در این بازدیدها، تعدادی از زندانیان که مشمول مواردی همچون مرخصی‌های پایان حبس، قرار گرفتن در فهرست عفو مشروط، اعطای آزادی مشروط، تعلیق و نظام نیمه آزادی تحت نظارت سامانه الکترونیکی و ...... بودند، شناسایی و اقدامات لازم در خصوص این افراد انجام شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی گفت: اعطای مرخصی و سایر امتیازات به زندانیان، بر اساس ضوابط و مقررات است و هیچ مسئله‌ای موجب نمی‌شود که به محکومانی که آزادی آنان ممکن است برای جامعه مخاطره‌آمیز باشد، مرخصی یا عفو داده شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باتوجه به رعایت مسائل بهداشتی و امنیتی و با تجهیز برخی از محاکم استان، دادرسی‌های الکترونیک طی سال جاری افزایش یافته است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *