رئیس مجمع نمایندگان لرستان از پزشکی قانونی استان لرستان بازدید کرد

14:17 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۹۷۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان در بازدید از اداره کل پزشکی قانونی استان لرستان گفت: کار در پزشکی قانونی به علت سختی کار نیاز به جاذبه دارد.

_ رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان و نماینده مردم کوهدشت و رومشگان با حضور در اداره کل پزشکی قانونی، از سالن تشریح مرکز استان بازدید کرد و از نزدیک با سختی کار در پزشکی قانونی خصوصاً مسئله تشریح اجساد، معاینات بالینی، نحوه خدمت رسانی آشنا و در جریان فعالیت‌های همکاران این بخش‌ها قرار گرفت.

در این بازدید مدیرکل پزشکی قانونی استان لرستان ضمن تبریک ایام مبارک میلاد امام المتقین علی (ع)، به بیان گزارشی کوتاه از فعالیت ها، عملکرد و اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف در راستای ارائه خدمات مطلوب به مراجعان پرداخت.

محمدرضا فارسی نژاد با اشاره به برخی مشکلات و چالش‌های پزشکی قانونی استان، گفت: در دوره پزشکی عمومی ۲ واحد پزشکی قانونی تدریس می‌شود، ولی متاسفانه اکثر پزشکان از نوع کار پزشکی قانونی اطلاع ندارند.

وی ادامه داد مراجعان پزشکی قانونی عموماً افرادی آسیب دیده و رنج دیده هستند که بدنبال تصادف، درگیری، فوت بستگان، و دلایل گوناگون دیگر مراجعه می‌کنند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ضمن درخواست یاری رساندن مجمع نمایندگان استان به پزشکی قانونی گفت: هر کاری در پزشکی قانونی استان انجام شود برای رفاه حال مردم استان هست. امیدوارم هر چه زودتر واحد تشریح شهرستان کوهدشت فعال شود و مرکز پزشکی قانونی رومشکان به محلی مناسب انتقال یابد.

همچنین در این دیدار جهت راه اندازی فیبر نوری برای مرکز پزشکی قانونی شهرستان کوهدشت و رومشکان درخواست مساعدت و اظهار امیدواری شد که خیر و برکت نمایندگان استان به پزشکی قانونی برسد و مردم همه شهر‌های استان شاهد توسعه خدمات الکترونیک پزشکی قانونی بوده و بتوانند از خدمات کامل این سازمان بهره‌مند شوند.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان از پزشکی قانونی استان بازدید کرد

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان و نماینده مردم کوهدشت و رومشگان در این دیدار با تبریک میلاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) و روز پدر گفت کتاب شریف نهج البلاغه، حاوی معارف و تعالیم بسیار آموزنده‌ای است که در ابعاد مختلف می‌تواند برای ما انسان‌ها الگو و سرمشقی سعادت آفرین باشد.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان از پزشکی قانونی استان بازدید کرد

حجت الاسلام و المسلمین مبلغی گفت: کار در پزشکی قانونی به علت سختی کار نیاز به جاذبه برای پزشکان و کارکنان دارد تا خدمت رسانی به ارباب رجوع در این شغل برای آنان دوام داشته باشد.

در ادامه در نشستی یک ساعته


برچسب ها: پزشکی قانونی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *