دُرآبادی: «ستاره حیات من» ادای دین به شهدای اورژانس است

14:00 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۹۴۶
کارگردان فیلم «ستاره حیات من» گفت: همیشه به این فکر می‌کردم که به نوعی باید قدردان زحمات پرسنل اورژانس باشم و از طرف دیگر به نوعی از خانواده آن‌ها تشکر کنم چرا که اگر دلگرمی و همراهی و از خودگذشتگی خانواده تکنسین‌های اورژانس نبود بی شک مشکلات متعددی برای اورژانسی‌ها به وجود می‌آمد.
محمدکرم درآبادی در گفت‌وگو با میزان پیرامون ساخت فیلم سینمایی «ستاره حیات من» گفت: همیشه به این فکر می‌کردم که به نوعی باید قدردان زحمات پرسنل اورژانس باشم و از طرف دیگر به نوعی از خانواده آن‌ها تشکر کنم چرا که اگر دلگرمی و همراهی و از خودگذشتگی خانواده تکنسین‌های اورژانس نبود بی شک مشکلات متعددی برای اورژانسی‌ها به وجود می‌آمد.
وی در همین راستا ادامه داد: سختی کار از سویی و عدم همراهی خانواده از سوی دیگر، قطعاً در کار آن‌ها که مستقیماً با سلامت مردم سر و کار دارد تأثیرگذار بود. متاسفانه اگر در یک بالگرد اورژانس هوایی حادثه پیش بیاید، خلبان و کمک خلبان شهید محسوب شده، اما تکنیسین‌های اورژانس که در همان ماموریت هستند شهید حساب نمی‌شود و حتی هم اکنون که شهدای کرونای اورژانس به ۱۹ تن رسیده است هنوز برخی برای شهید حساب شدنشان به مشکل برخورده اند.
 
کارگردان فیلم «ستاره حیات من» در همین رابطه تاکید کرد: به همین جهت خواستم از نگاه یکی از فرزندان شهدای اورژانس دنیای پیرامون را نشان دهم که چه سختی‌ها و دغدغه‌های دارند و جای خالی پدر چه خلایی برای وی به وجود آورده است.
 
وی ادامه داد: امیدوارم که توانسته باشم این کار را انجام داده باشم، نکته قابل تامل این است که از ایده تا اجرای این پروژه تنها سه روز به طول انجامید یک روز ایده و طراحی دو روز ضبط و تدوین کار که برای شب ولادت با سعادت حضرت امیرالمومنین و روز پدر منتشر شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *