امباپه: در بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنم/ برای بُرد به برنابئو خواهیم رفت

9:52 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۸۵۳
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
ستاره فرانسوی پی اس جی گفت: می‌دانیم رئال در بازی برگشت متفاوت بازی خواهد کرد، اما برای برد به برنابئو خواهیم رفت.

- کیلیان امباپه ستاره پی اس جی پس از گل پیروزی بخش تیمش برابر رئال مادرید اظهار داشت: همیشه حضور در چنین بازی‌های بزرگی هدفمان بوده و می‌خواهیم همیشه آماده باشیم. در ابتدا بازی با سرعت خوبی شروع نشد، اما با فشار هواداران کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. از این برد خفیف باید خوشحال باشیم و خود را تا بازی برگشت پس از بازی در لیگ آماده کنیم.

وی ادامه داد: می‌دانیم که رئال در بازی برگشت متفاوت بازی خواهد کرد، اما برای برد به برنابئو خواهیم رفت، زیرا حفظ نتیجه برازنده باشگاه بزرگی مثل پی اس جی نیست.

ستاره پی اس جی در خصوص گل لایی‌اش به کورتوآ نیز گفت: وقتی مدافعین من را احاطه کردند، تصمیم گرفتم به حرکت رو به جلویم ادامه دهم و در ادامه موفق شدم توپ را از بین پا‌های کورتوآ به گل تبدیل کنم.

وی در پاسخ به اینکه چگونه با حواشی اخیر کنار می‌آید نیز گفت: با فوتبال بازی کردن به حواشی پایان می‌دهم، حرف‌ها زیاد است، چون صحبت بر سر دو باشگاه پی اس جی و رئال است؛ من بازیکن پی اس جی هستم و به این خاطر خوشحالم. همیشه گفته‌ام که باید تمام توانم را برای تیم صرف کنم و حالا می‌خواهم در بازی برگشت هم این کار را انجام دهم.

امباپه تصریح کرد: من در خصوص آینده‌ام تصمیمی نگرفته‌ام. من برای پاری سن ژرمن، یکی از بهترین باشگاه‌های جهان بازی می‌کنم. در ادامه تمام تلاشم را می‌کنم و سپس خواهیم دید که فصل بعد چه اتفاقی می‌افتد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *