پوچتینو: سخت است کلمه‌ای برای توصیف امباپه پیدا کنم

9:21 - 27 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۸۴۱
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم فوتبال پاریسن ژرمن گفت: امباپه یکی از بهترین‌هاست؛ سالهاست که این را نشان داده است.

- مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پی اس جی در مورد پیروزی تیمش مقابل رئال مادرید اظهار داشت: به خاطر این برد خیلی خوشحالم. عملکردمان عالی بود و فکر می‌کنم در کل از رئال مادرید بهتر و شایسته این پیروزی بودیم، اما هنوز یک بازی باقی مانده و کارمان تمام نشده است، ولی این برد مهم در ابتدای کار ارزشمند است.

وی ادامه داد: این یک بازی رویایی و پرتلاش بود که آن طور که می‌خواستیم پیش رفتیم. تیم تلاش خوبی داشت و تعهد خوبی داشتیم. با توپ باید در یک سوم پایانی کمی جدی‌تر ظاهر می‌شدیم. خوشحالیم چرا که در آخرین صحنه و به شکل شایسته‌ای بازی را بردیم. در طول ۹۰ دقیقه کنترل توپ در اختیار ما بود و خیلی به آنان شانس ایجاد فرصت ندادیم. بازیکنان من مستحق این برد بودند و باید از استعداد شگفت انگیزشان توصیف کنم. برای بازی برگشت کماکان باید متمرکز بمانیم.

وی درباره عملکرد امباپه گفت: کیلیان یکی از بهترین‌هاست؛ سالهاست که این را نشان داده است. سخت است که کلمه‌ای برای این پیدا کنم که چقدر خوب است. او پختگی بی نظیری از خودش نشان داده و توان پیشرفت را دارد. فکر می‌کنم او پتانسیلش را دارد تا به عنوان یک بازیکن رشد کند.

سرمربی تیم فوتبال پاریسن ژرمن تصریح کرد: امیدوارم امباپه سال‌های زیادی با ما باشد و بعد از آن فوتبال همه چیز را مشخص می‌کند. بر اساس تورنمنت و مقابل حریفی نظیر رئال می‌توان گفت که بهترین و کامل‌ترین بازی ما بود. باید از استعدادی که داریم لذت ببریم.

آنچلوتی به بازی بازگشت خوشبین است؟ پوچتینو در این خصوص گفت: ما مربیان ذاتا خوشبین هستیم. ما باید به مادرید احترام بگذاریم و بازی سختی در آنجا خواهد بود. من هم خوشبین هستم. این باید نقطه شروع باشد و امیدوارم این نوع بازی را دوباره انجام دهیم و باید آن انگیزه درونی را پیدا کنیم تا این نوع عملکرد را بیشتر نشان دهیم



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *