رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پولادگر: انتخابات فدراسیون بسکتبال برگزار می‌شود/ تا اوایل هفته آینده به فدراسیون‌ها واریزی خواهیم داشت

17:17 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۶۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخابات برخی از فدراسیون به تعویق افتاده است ولی می‌خواهیم این طرف سال انتخابات را برگزار کنیم.

- سیدمحمد پولادگر، در خصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها، اظهاراتی داشت که گزیده‌ای از آنرا در زیر می خوانید: انتخابات فدراسیون تیراندازی شنبه برگزار می‌شود و تاکنون قطعی است. انتخابات فدراسیون بسکتبال را هم برگزار خواهیم کرد.

*دفعه آخر به درخواست اعضای مجمع (فدراسیون بسکتبال) انتخابات عقب افتاد و ما قصد برگزاری داشتیم. به دلیل اوج گرفتن بیماری کرونا، درخواست شد انتخابات به تعویق بیافتد و ما هم قبول کردیم.

*هنوز پروسه ثبت‌نام فدراسیون ژیمیناستیک انجام نشده اما همه مجامع انتخاباتی را برگزار خواهیم کرد.

*علی مرادی کارمند وزارتخانه است اما بابت سنوات او یک ابهامی وجود دارد که تا آخر این هفته قطعی می‌شود. اگر بازنشسته باشند، برای فدراسیون وزنه‌برداری سرپرست می‌گذاریم و اگر حرف او درست باشد و هنوز بازنشسته نشده باشد، رئیس فدراسیون می‌ماند. مرادی امروز که در جلسه بود. بابت اینکه او مدتی نبود، طبق اساسنامه مکاتباتی کردیم که نایب رئیس فدراسیون مسئولیت دارد اما تا آخر هفته وضعیت مشخص می‌شود.

*تا آخر این هفته یا اوایل هفته آینده به فدراسیون‌ها واریزی خواهیم داشت. شرایط فدراسیون کشتی ضروری بود و به همین دلیل پرداختی به این فدراسیون داشتیم. برای سایر فدراسیون‌ها هم به زودی پرداختی خواهیم داشت و امیدواریم تا آخر سال یک مرحله دیگر هم پرداخت کنیم تا واریزی آنها به ۸۰ درصد برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *