رئیس سازمان پزشکی قانونی از مرکز ارتباطات مردمی بازدید کرد

15:18 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۵۸۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان پزشکی قانونی با حضور در مرکز ارتباطات مردمی به مشکلات قضایی و پزشکی قانونی تعدادی از مراجعه‌کنندگان رسیدگی و دستورات لازم برای رغع آن را صادر کرد.

- عباس مسجدی آرانی ظهر امروز ضمن بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به بررسی جزییات پرونده تعدادی از مراجعان پرداخت.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی دادیار دادسرای دیوان عالی و مدیرکل ارتباطات مردمی قوه‌قضاییه انجام شد، پرونده‌هایی با موضوعات مختلف کیفری، قضایی و پزشکی قانونی بررسی و دستور رسیدگی ویژه به مراکز و مراجع مربوطه صادر شد.

رئیس سازمان پزشکی قانونی در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به عملکرد عالی قوه قضاییه در ارتباط با برگزاری جلسات دیدار مردمی خاطر نشان کرد: دیدار‌های چهره به چهره مسئولان مراکز و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه با مردم و صاحبان پرونده‌ها از جمله ابتکاراتی است که بتوانیم افراد را در زمینه‌های مختلف حقوقی، قضایی و کیفری یاری کنیم.

مسجدی آرانی در ادامه افزود: در این دیدار ها، ضمن راهنمایی و رسیدگی به رفع اطاله دادرسی در پرونده افراد دستورات لازم جهت احقاق حقوق آن‌ها هم صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه پرونده‌های مختلفی از تهران و سایر استان‌ها مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در بررسی‌های امروز پرونده‌ای مبنی بر قصور از ناحیه همکاران ما نبود، اما در رابطه با تسریع رسیدگی به آن‌ها دستوارت لازم صادر شد.

گفتنی است در این دیدار امید رضا کارگر مدیر کل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات پزشکی قانونی و حامد نائیجی مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل پزشکی قانونی حضور داشتند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *