تفاهم نامه همکاری بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و پژوهشگاه قوه قضاییه امضا شد

14:09 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۵۶۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و پژوهشگاه قوه قضاییه خبر داد.

_ حسن بابایی در نشست با پژوهشگاه قوه قضاییه با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های سازمان انجام فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی است، گفت: این تفاهم نامه در راستای اسناد بالا دستی از جمله سند تحول و تعالی قوه قضاییه به امضا رسیده است و سعی داریم با ارتقای سطح علمی و پژوهشی سازمان خدمات رسانی بهتری را به مراجعین سازمان انجام دهیم.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: برگزاری نشست‌های علمی مشترک در سطح ملی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مشترک، تعریف پروژه‌های تحقیقاتی مشترک از جمله محور‌های همکاری طرفین در این تفاهم نامه است.

بابایی ادامه داد: توسعه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی و انجام طرح‌های پژوهشی مرتبط با نیاز‌های نظری و کاربردی مشترک و مورد نیاز طرفین، همکاری علمی و پژوهشی در تدوین پاسخ‌های حقوقی به گزارشات و مکاتبات مربوطه، همکاری مشترک در تدوین یا نهایی کردن لوایح قضایی مورد نیاز، برگزاری کارگاه‌ها، سمینار‌ها و میزگرد‌های تخصصی در حوزه حقوق ثبتی از دیگر محور‌های همکاری مشترک در این تفاهم نامه به شمار می‌رود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *