افتخار دولت سیزدهم، پاسخگویی به مردم است

12:47 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۵۴۶
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مدیر کل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: افتخار دولت سیزدهم، پاسخگویی به مردم است و تمامی ظرفیت‌ها را در این زمینه به کار خواهد گرفت.
- بنا به اعلام مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حبیب‌الله جلیلی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، با اشاره به این موضوع که افتخار دولت سیزدهم، پاسخگویی به مردم است و تمامی ظرفیت‌ها را در این زمینه به کار خواهد گرفت، افزود: توجه و تکیه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تکریم و حمایت مردم قرار دارد.

وی خطاب به مسولین، گفت: اگر در مدت توفیق خدمت برای رضا خدا قدم برداشتیم موفق خواهیم بود در غیر این صورت خسران و زیان در هر دو دنیا به بار خواهد آمد.

جلیلی گفت: بنیانگدار انقلاب اسلامی امام راحل همواره بر خدمت به مردم به ویژه جامعه کارگری و پاسداشت جایگاه شهدا و خانواده آن‌ها تاکید کرده اند و با این تاکیدات، تکلیف ما روشن است و نحوه ارتباط ما با مردم در کارنامه اعمال ما نوشته خواهد شد.

در ادامه این مراسم از زحمات رضا گروسی مدیر کل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین تقدیر و عین‌الله کشاورز ترک به این سمت معارفه شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *