رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کاهش خطرات جاده‌ای و مصرف سوخت با ارائه خدمات الکترونیکی نیابتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از طریق پست

11:11 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۵۱۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: هدف اصلی بنیاد مسکن و شرکت ملی پست جلوگیری اتلاف وقت، شفافیت درگاه‌ها و کاهش سفر‌ها بوده و این تفاهم نامه در ١٠ مهر امضا شد و هر دستگاه وظیفه و نقشی را بر عهده گرفته است.
- محمدرضا شاملو در آیین رونمایی از درگاه ارائه خدمات الکترونیکی نیابتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از طریق شرکت ملی پست، گفت: بیش از ۴٠ هزار روستا دارای طرح هادی است و در همه روستا‌ها متقاضی برای تعیین تکلیف املاک وجود دارد از طرفی تاکنون برای سه میلیون و ۴۵۰ واحد روستایی سند مالکیت صادر شده که باید این اسناد به صورت تک برگی نیز صادر شود.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: سالانه حدود ٢٠٠ هزار متقاضی برای وام مسکن روستایی وجود دارد.

وی بیان کرد: مجموعه فعالیت‌های بنیاد مسکن باعث شد است که سالانه حدود یک میلیون نفر متقاضی برای دریافت خدمات وجود داشته باشد که به صورت رفت و برگشت حدود ٢ میلیون سفر خواهند داشت.

شاملو تاکید کرد: این حجم تقاضا باعث می‌شود خطرات جاده‌ای و مصرف سوخت و تعداد سفرات بالا رود که می‌طلبید خدمات رسانی به این مناطق سرعت گیرد و سعی کنیم مردم کمتر به دفاتر مراجعه کنند.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه گفت: هدف اصلی بنیاد مسکن و شرکت ملی پست جلوگیری اتلاف وقت، شفافیت درگاه‌ها و کاهش سفر‌ها بوده و این تفاهم نامه در ١٠ مهر امضا شد و هر دستگاه وظیفه و نقشی را بر عهده گرفته است.

وی افزود: یقینا برای گسترش خدمات نیاز به همکاری دستگاه‌های دیگر وجود دارد که امیدواریم در آینده نزدیک به تفاهم نامه ٣ جانبه میان وزارت کشور، بنیاد مسکن و شرکت پست تبدیل شود تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *