رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شکوری: آیین نامه کمیته آموزش انجمن پدل را آماده کردیم

11:03 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۴۹۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست کمیته آموزش و استان‌های انجمن پدل گفت: شهر‌های مستعدی هستند که هنوز زمین پدل ندارند و در صورت راه اندازی پدل در این شهر‌ها می‌توانیم کارگاه‌های آموزشی پدل را با همکاری هیات‌های استانی برگزار کنیم.

نازنین شکوری در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: برگزاری دوره مربیگری بین المللی به شیوه‌ایی که تمام علاقه‌مندان بتوانند در آن حضور پیدا کنند اولویت اول ما در مسئولیت جدید است و تلاش دارزم که این رویداد در سال ۱۴۰۰ رخ دهد.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید رییس فدراسیون اسکواش به برگزاری این دوره با محوریت انجمن پدل با همکاری آموزش فدراسیون و هیات‌های علاقمند به میزبانی دوره در تسریع بخشی به این مهم کمک شایانی می‌شود.

شکوری افزود: خوشبختانه آیین نامه کمیته آموزش انجمن را آماده کردیم و در شورای فنی نیز با نظر مثبت اعضا رو به رو شد. سعی داریم این آیین نامه را با آیین نامه‌های بین المللی هماهنگ کنیم.

سرپرست کمیته آموزش و استان‌های پدل ادامه داد: باید برنامه ریزی دقیقی برای دوره‌های آموزشی داشته باشیم تا کلاس‌های آموزشی با کیفیت بالاتری برگزار شود و تمام استان‌ها بتوانند با توجه به امکانات خود میزبان این دوره‌ها باشند.

نازنین شکوری افزود: در بحث استان‌ها راه اندازی کمیته پدل زیر نظر هیات‌ها اهمیت زیادی دارد و باید تلاش کنیم تا پدل در تمام ایران فعال شود و در هفته‌های آتی دوره‌های آموزشی را در دستور کار داریم

وی ادامه: در همین راستا برنامه ریزی دقیقی با کمیته استعدادیابی داشتیم تا بتوانیم دوره‌های منظمی را در استان‌های کشور برگزار کنیم.

شکوری سرپرست کمیته آموزش و استان‌های انجمن پدل در پایان خاطر نشان کرد: شهر‌های مستعدی هستند که هنوز زمین پدل ندارند و در صورت راه اندازی پدل در این شهر‌ها می‌توانیم کارگاه‌های آموزشی پدل را با همکاری هیات‌های استانی برگزار کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *