پیوس: دفاع پرسپولیس به استحکام مناسبی رسیده/ عبدی در خط حمله تنهاست

0:45 - 26 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۴۶۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت پرسپولیس گفت: شرایط تیم خوب است و اگر بازیکنان از لحاظ مالی تامین شوند بهتر هم خواهد شد.

فرشاد پیوس در گفت‌وگو با میزان، درباره بُرد تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نساجی مازندران، اظهار داشت: پرسپولیس با وجود تمام مشکلاتی که در این مدت داشته از لحاظ روحی - روانی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و با انگیزه و شادابی زیادی راهی میدان شد. کادر فنی در این زمینه به خوبی با بازیکنان کار کرده و روزی بسیار خوب و استثنایی از سرخپوشان شاهد بودیم. پرسپولیس با سیستم ۳-۴-۳ در دفاع و حمله بسیار خوب ظاهر شد و سه امتیاز را با شایستگی کسب کرد. در مرکز میدان کنترل بازی را در اختیار داشتیم و به طور کلی در همه جای زمین خوب و کم اشتباه ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: بازیکنان در این مسابقه با تمام وجود و با قلب خود بازی کردند و یک در مقابل یک‌ها را به خوبی رد کردند و ارسال‌های خوبی انجام می‌شد. گل‌محمدی از کند بودن خط دفاع نساجی به خوبی خبر داشت و برای ضربه زدن به این تیم با سه مهاجم کار را شروع کرد. دفاع پرسپولیس در این هفته‌ها به خوبی جان گرفته و به استحکام مناسبی رسیده است به طور کلی در این دیدار بی نقص بودیم و اگر پول تزریق شود تیم شرایط خیلی بهتری را تجربه خواهد کرد.

*هواداران پرسپولیس به شیری توهین نکنند

مهاجم سال‌های گذشته پرسپولیس درباره بازگشت رامین رضاییان و احتمال درخشش او عنوان کرد: رضاییان قطعاً می‌تواند کمک بزرگی به پرسپولیس کند. او بازیکنی رو به جلو و گلزن است و نفوذ‌ها و ارسال‌های بسیار خوبی دارد و با سرعت بالای خود می‌تواند به خوبی در کار‌های ترکیبی نقش آفرینی کند و خیلی به درد پرسپولیس خواهد خورد.

وی در رابطه با جدایی پر حرف و حدیث مهدی شیری از پرسپولیس خاطرنشان کرد: این تصمیم به نظر کادر فنی برمی‌گردد، شیری در مدت حضورش در پرسپولیس زحمات زیادی کشید و چند جام با تیم کسب کرد. فوتبال همین است و همواره بالا و پایین دارد و پس از اینکه شما از لحاظ فنی مقداری ضعیف می‌شوید ممکن است از تیم کنار گذاشته شوید. شیری در مقطعی برای پرسپولیس خوب کار کرد و برای موفقیت باشگاه جنگید و تلاش کرد و باید از او بابت تلاش‌هایش تشکر کنیم. از هواداران پرسپولیس درخواست دارم به او توهین نکنند و اجازه دهند شیری با دل خوش و خاطرات خوب از پرسپولیس یاد کند.

*درویش باید هر چه در توان دارد برای تقویت پرسپولیس بگذارد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص لزوم اضافه شدن یک مهاجم به ترکیب تیمش تصریح کرد: کار پرسپولیس در ادامه خیلی سخت است، زیرا تیم‌های رقیب بازیکنان مثمرثمر و بسیار خوبی جذب کرده‌اند. در خط حمله مهدی عبدی با وجود عملکرد بسیار خوبی که دارد بسیار تنهاست و امیدوارم یک مهاجم خارجی سرزن را بصورت آزاد جذب کنیم. مدیرعامل باید هر چه در توان دارد برای تقویت تیم و بهبود شرایط پرسپولیس به کار گیرد.

فرشاد پیوس درباره دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در هفته هجدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: شرایط تیم خوب است و اگر بازیکنان از لحاظ مالی تامین شوند بهتر هم خواهد شد. در حال حاضر میزان دریافتی‌ها ۳۵ درصد است و اگر این رقم به ۵۰ درصد برسد روحیه تیم بسیار بهتر خواهد شد. بازیکنان ما در تیم‌های سابق خود بازیکنان مطرح و سطح بالایی بوده‌اند و نفرات بسیار خوبی در اختیار داریم. می‌توانیم آلومینیوم را خیلی راحت در آزادی شکست دهیم و فکر نمی‌کنم کار سختی در پیش داشته باشیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *