رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درخشان: نساجی حریف دست‌وپا بسته‌ای برای پرسپولیس نبود/ لک اشتباهات فاحشی داشت

0:01 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۴۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نساجی کار را برای بازیکنان پرسپولیس سخت کرده بود، اما هر چه بود به سلامت از این بازی خارج شدند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با میزان، درباره ارزیابی‌اش از بازی پرسپولیس با نساجی، اظهار داشت: بازی که خوب بود البته پرسپولیس نوسات زیادی داشت زیرا بعد از ۲ گلی که شاگردان گل‌محمدی به ثمر رساندند نساجی هم بازی را در دست گرفت و هم سوار بازی بود. پس از گل نساجی بازیکنان آن‌ها بازهم سعی داشتند به گل تساوی برسند.

وی افزود: نساجی در نیمه دوم‌ هم پا به‌ پای پرسپولیس بود. روی اشتباه کاپیتان آن‌ها شاگردان یحیی به گل سوم‌ رسیدند تا پرسپولیس بعد از گلزنی پاکدل حاشیه امنیت خوبی برای خودش ایجاد کند. در مجموع نساجی کار را برای بازیکنان پرسپولیس سخت کرده بود، اما هر چه بود به سلامت از این بازی خارج شدند. تاجیک‌ها هم بد نبودند هر چند به نسبت شرایط ایده‌آلی نداشتند، اما باز بد نبودند.
 
سرمربی پیشین پرسپولیس تصریح کرد: فعلا داشته‌های پرسپولیس همین است، زیرا برخی بازیکنان این تیم دچار مصدومیت هستند. در هر صورت روی هوشیاری مهاجم پرسپولیس و بی‌احتیاطی مدافع نساجی پاکدل توانست کار را برای پرسپولیس یکسره کند. البته با وجود اخراج ایوب کلانتری بازهم‌ آن‌ها شرایط گلزنی را داشتند که خداراشکر به گل تبدیل نشد. در مجموع نساجی حریف دست پا بسته‌ای برای پرسپولیس نبود.  
 
درخشان درباره عملکرد لک گفت: لک روی دو موقعیت نساجی اشتباهات فاحشی داشت و از نظر من این روز‌ها شرایط ایده آلی ندارد و باید از لحاظ ذهنی روی او کار کنند تا دوباره به شرایط خوبش برگردد.  
 
وی درباره اینکه ترکیب پرسپولیس را با حضور رضاییان چگونه می‌بیند، اظهار داشت: رامین هم قسمتی از پازل پرسپولیس است که باید کمک‌ کند. البته نقطه کلیدی پرسپولیس خط حمله این تیم است که باید خیلی بیشتر از این برای تیم گلزنی کنند، زیرا در ادامه لیگ رفته رفته کار برای پرسپولیس سخت خواهد شد و نیاز است مهاجمان بیشتر از این برای تیم تاثیرگذار باشند.   


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *