رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیگیر اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» هستیم

3:00 - 25 بهمن 1400
کد خبر: ۷۹۶۳۸۲
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون به جد پیگیر اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» خواهد بود و حتماً اجرای قانون را رصد خواهد کرد.
حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفت‌وگو با میزان، در ارزیابی خود از اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گفت: در مسیر اجرای این قانون هنوز با مقداری ضعف روبه‌رو هستیم.

وی تاکید کرد: نواقص اجرای این قانون باید به سرعت از سوی مسئولین ذیربط رصد شود و در عین حال موانع آن برطرف شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: احساس بنده این است که آن طور که باید و شاید این قانون هنوز اجرایی نشده است البته طبیعی است که در سال‌های گذشته شرایط دیگری حکم‌فرما بوده و برای تغییر این شرایط به زمان بیشتری نیاز داریم.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور و کلیت دولت معتقد به قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» هستند، تاکید کرد: الحمدالله قالب دولت و فضای حاکم بر دولت این طور است که این قانون به درستی اجرا شود همچنین بنده بسیار خوشبین هستم که ان‌شاءالله این قانون به سرعت اجرایی خواهد شد.

نصیرایی تأکید کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس هم به جد پیگیر اجرای قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» خواهد بود و حتماً اجرای قانون را رصد خواهد کرد.

این نماینده مجلس اظهارداشت: همچنین پیرو اجرای این قانون، دستگاه‌هایی به کمیسیون فرهنگی دعوت شده و گزارش کاری از آن‌ها گرفته می‌شود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *